Sunday, August 16, 2020

Ask for Alonza Italian


Wfh 繼續有棉花糖 drumstick


Nestle 和 Dreyers 外, 仲有維記奶醬多
比想像好味.





泰國版薯片


破記錄一星期先出街一次
人有三急,第一次去維園百萬廁所
比想像乾淨,廁格又大

疫情下 stay home 定冒險出街,都要好好考慮
友人話不如早D 11點出去
選了大坑 Ask for Alonza

免費的頭盤,面包好好味😍😍😍


見人地食 Fried Calamari, 好吸引😍😍


Roman Meatballs
肉丸無想像好味
但個sauce 好得


友人點的breakfast.   麵包炒蛋好得


Latte


大坑多了新店
漫步尋找新開的打卡店




好好天
少了飛機,多了藍天
但疫情下多了飯盒,有得有失
改變了人的生活

<




入蘋果商場行下
以為少好多店  
估唔到仍有各式各樣店鋪

終於見到BNO 細節

6 comments:

  1. 我都好唔鍾意咁多外賣餐具😔。所以我揀咗晏返工晏食lunch,點都想出街出lunch離開吓office。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我 lunch 都 prefer 出去行下. 支持flexible hour, 可以非繁忙時間食又平d

      Delete
  2. 有人話疫症期間好悶,但我就唔多覺,因為我在家也可以好多嘢搞,更何況我仍然可以行山,不過,最唔慣嘅係不能同朋友飯聚吹水,只好靠電子平台好了。
    回歸期間我都保留有BNO,二千年到期的時候發覺續約好煩,又貴又冇乜用,決定放棄了。其實英國人都唔想比我哋,所以要申請又貴又煩,只是扮"好心"而已。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係屋企可以好多野做,睇自己點安排。 唔靠電子平台都可以電話吹水,昔日的電話粥點可以消失。 BNO 到期時我已沒再續。 特區護照已經好方便,自己的發展又離不開。 看見好多移民的仍要靠這邊的工作, 本來認為小朋友出外讀書可以增廣見聞,但宜家呢個時勢真係無保障。 英國佬一直都很聰明,又可以賺一筆幫補收入

      Delete
  3. 看看現在,每人做足本份就疫情受控了,只要做足功夫,便放下心情吧~
    BNO移居問題,以我睇都唔可以用騙局兩個字,因為不論投資移民或技術移民,移居者是需要付出龐大的金錢或勞動力及技術來貢獻當地,現在為BNO持有人降低門檻至此,實在非常之有著數,之不過要居住來說英國不是我首選。而且就第一點而然,就從來只有香港人騙其他國家,試想想為何有「太空人」這現像?移民不移居相信是香港人創先河,想移民不就是喜歡在當地生活、文化等等嗎?可惜就純粹只為了一本護照⋯⋯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同意這是你情我願,有朋友選了刚移居Portugal, 睇佢老公第一次砌餐桌和沙发好特别。
      相信好多人都喜歡當地生活環境,住大屋,係揾$$$ 始終係度。 香港機會越來越細,可以衡量下

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"