Sunday, July 5, 2020

炎炎夏日蚺蛇灣


多謝得意姐的邀请,
可以搭单坐佢地既包船去蚺蛇灣游水
原來已10年無出海,
约下约下约了7大1细成行

早上8點鑽石山巴士站集合,
坐96R巴士入黃石碼頭,
入到西贡塞车,多過個半鐘的车程
 好彩都仍能緩慢行車
見沿路停車場全滿,
香港地少人多也沒辦法
西贡要加闊馬路亦有人反對
一個決定來之不易

我好似都係第一次來黃石碼頭




先去洗手間





疫情后大家只能本地遊
船家也忙過不停



快艇吹住海风好爽



快艇可以坐18人
又可以直上沙灘
Home office 期間真係肥咗好多


疫情后多認識自己的地方
原來西贡山后有咁寧静既海灘
可坐船或攀山越嶺進入







琴日下了大雨,今日好曬





  我地随便在沙灘中間搭營
 用過先識營帐質量🤣。
去 Decathlon 睇營帐
第一次去香港 Decathlon, 産品琳琅满目,
感到大開眼界
好彩諗住買营帐既時候有人問開
問下先知店賣既營帐係泥地用的,
而且沙灘係唔可以搭營(係喎以前聽過)
得意姐介紹去毅成
買了一個空間大的4人營,減價才$299,又比Decathlon 既轻
但欠缺 UV coating 隔熱, 果然一分$$$一分货


468公尺高的蚺蛇尖。
山腳下望上去好像不高





海灘都有d 石頭,
但好難得有寧静的海灘自由暢泳



暴晒下海水凉浸浸,
我買了浮板
将自己的手背在大太陽底下烤了.  
下次要買長袖泳衣😆






在我們互相嬉戲期間, 抓住的充氣飛機, 不经意鬆手了
刚好來到我們旁邊的小朋友亦抓不住自己的水球
眾人忙亂中結果2樣都在我們眼前越漂越遠
估唔到水流咁快
飛機和水球由下圖右箭嘴的地方
眼看着一下子飄至左箭嘴的石灘,
好彩無飄得更遠
后來終於等到船家載過去,但船家話係石灘埋岸要多收$50
朋友選擇游上岸,
找到飛機時,
船家催住回去接客,沒時間再去找另一個波了


到午后我已顶唔顺紫外缐的強度
走返去營躲避
等雲停在頭顶再走出来游泳
小朋友精力無盡
全程都玩到high 晒




游完后旁邊有淡水河可以冲下身
行遠D有樹蔭地方可以遮陰下浸浴

  有人帶網去捉魚🤣


時間過得真快
以為有好多時間
收拾中未到4pm 船家已到了
連團體相都忘了拍

細佬話西貢有好食雞脾髀魔
我地搭巴士先去西貢
先搵冷氣地方坐下
再去外賣雞脾
但買到回家我地都無胃口食


老豆原来话有鲨鱼叫我地晤好去
巴士回程中見到有人 post 鲨鱼出沒


買蘆薈返去救亡
另一朋友又係facebook post 曬傷慘況
以為係大陸買錯太陽油
咁大太陽,我用法國80号太陽油都變燒豬啦
下次要買長袖泳衣😆


又一星期
限聚令再度放寬
球隊活動再現
中山紀念公園體育館有各式各樣球類活動



睇完成人组隔離有兒童组
好可愛😍😍


橫行后要做掌上壓



心血來潮再度去Decathlon , 買了長身外套



坐椅感覺好穩


好想買呢個充氣趴板
但怕變烤豬最终放下
仲想買長袖泳衣,
人太多,
下次再去shopping 😆


11 comments:

  1. 啲水好清喎。唔留一晚露營?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係香港算好清好靓,我都未试過露營,睇下有無機會去🤣

      Delete
  2. 好清呀啲水!
    疫情又爆,本地遊都就嚟無得去⋯⋯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 平日都唔少人,好怕星期日人多,郊遊都避免星期日
      重约了九月的10人飯局,唔知要唔要再取消

      Delete
  3. 沙灘好正呀!我逛過將軍澳Decathlon,好多野睇價錢也公道。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想去將軍澳睇,要搵日放假或星期六一早去行下

      Delete
  4. 蚺蛇尖就去得多,蚺蛇灣就未去過,西貢區啲水真係好靚!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"