Saturday, December 5, 2020

Pici

Nov 15, 2020

終於排到 Pici
出名手工意粉
無得book台
12點前到, 樓上未開,坐係樓下

weekend 係 Brunch set,
選2個 Starter + 3 款意粉 + Dessert

想食Burrata, 但今日只有 Buffalo Mozarella :(



最正係 Tuna Tartare 😘😘😘


又來 Ravioli (Eggplant)


Tagliolini Clams 好香口, 可惜蜆好多沙


Handcut Pappardelle
見餐廳係到拉意粉
意粉無其他人講得咁好食


Tirimisu 和 Panacotta 就好正 😘😘😘


餐廳門口整得好靚
好好運用門口空間


連續2星期都去了PP,  
今次終於見到開始整聖誕裝飾
仲以為今年會無



架架面 facebook 介紹先知有新口味
Circle K 獨家發售
Godiva 有2 款都好好味.
另一款牛奶雪糕更好味 😍😍😍
好少去Circle K 買野,
入埋會員


呢輪食得多, 
我就唔想再飲飽肚咖啡
NOC coffee 不過點了 Parfait, 
當然分埋一部份比友人, 自己唔駛食咁多
 

同媽咪係小甜谷食北海道3.6鮮奶燉蛋白
講開話好易整
終於出手整
以後唔駛出街食 ^^




 

8 comments:

  1. 好似好正喎!希望疫情快啲過去人人安心食

    ReplyDelete
    Replies
    1. 開咗好多間分店
      沒完没了,呢期好似最可怕

      Delete
  2. 鮮奶燉蛋白有片睇點整,正喎﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好易整,燉奶燉蛋都得
      YouTube 太多教學

      Delete
  3. 呢間係賣飛佛之一,意粉好煙韌,tiramisu夠濕!

    ReplyDelete
  4. 個SET好多野食~咪食到好飽~~~~~~
    我都好鐘意食3.6牛奶布甸~我以為都成日整~因為真係好易整~

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"