Thursday, December 31, 2020

2020 X'mas @ Landmark

睇見 山森影像 既相, 我又心動又出動了
初時睇置地裝飾好似比往年遜色
咁多黑 bear bear
轉個角度影, 醜 bear bear 變靚晒






見到貓仔嗎 :)  好細心呀!































小朋友, 你凍唔凍 ^0^












好朋友











2020年轉眼結束了
回顧 2015 定下的目標, 我只做了 1 和 3.   其他仲要加把勁!      
1. 要開始計劃旅遊 
2. 要多行山 
3. 要影多靚相 
4. 睇多D書 
5. 多學語言





4 comments:

  1. 你咁講開,我外父都係做佈景的😬
    5年前計劃,我實行啦💪🏾 努力小月

    ReplyDelete
    Replies
    1. 宜家 d 佈景更多元化
      頭先睇返往年既日子, 揾返呢個目標, 我已經忘記咗 :)

      Delete
  2. 置地一向佈置聖誕都不遺餘力

    ReplyDelete
  3. 新年快樂,身體健康。

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"