Tuesday, December 22, 2020

麗海堤岸路

 
見到 Jane Jane 個 post 先知深水湾行去淺水湾有条好靓既海濱路,
半小時可行完。 
我地慢慢行睇埋日落。 
沿路好多车位。  
日頭有太陽伯伯好溫暖! 
繼而行返出去海洋公園地鐵站走



见到几位老人家和鬼佬游冬泳 ❄️



大家有心出來陪我慶祝生日
原來的二人行最終變成五人行
仲有禮物收
幾位友人都破了记录
好乖2星期無出過門 😅



灰色遊艇好型


以為燈色袋,原来咁用架



都唔知香港仲有個咁近既中途島 + 會所
游開水既可以來回游




水上活動


開始進入豪宅區



豪宅的后花園




你三隻野知唔知犯了二人限聚令呀! 


轉彎后一個靚位出现


有朋友平安夜来见到馬明唐詩詠拍戲







室外好舒服


第一次有blog 友陪我慶祝生日
见一間餐廳有位走入去
以為係Classified 
座底睇 menu 先知係日本餐廳 👻
@笑酤和味炭燒 (Shoku Bichotan Grill)

疫情下要研究分台坐,最终坐bar 台最方便分食
多谢大家出來陪我過了一個難忘的生日



無得去日本,
係香港食廣島蠔,好大隻下好滿足





對住bar 台難得见到鲍魚北寄贝真身好大隻


餐廳好好service, 俾我地影切片的炭烧鲍魚


绿茶蛋糕好有驚喜,又大又靓又好味既棉花糖,红豆都好味😍😍😍




商場電梯都有特色


坐落去好易滑落來


六神合體?



希臘等日落



釣魚台









沙灘封了,終於搵到位影日落


食環署職员要等到收工才能離開
唔俾人進入






轉彎後竟然出太陽



美美的一天








原來仲有一段深水灣行出海洋公園站,
段路就無淺水灣個段靚


遠程靠三叔公既相機
下次要去行下海洋公園行山徑




肉眼睇唔到字
相機得架,
大家真係要小心被偷影



呢 d 都係三叔公既靚相




月亮高高掛在天上


最後出现一段樓梯,有人搭了更衣間,方便落水
10分鐘行出海洋公園地鐵站走



第 2 日再陪2老去返同一地方,
但就巴士出入
星期日無陽光差好多
3 叔公又入鴨脷洲街市食海鮮
下一次再食


咁凍仲露營


吃了四季蛋糕好滿足
但媽咪話生日點可以唔食蛋糕
行咗幾間差d唔想買
仲係回味緊黑森林蛋糕




4 comments:

  1. Replies
    1. 聖誕快樂呀! 好多朋友跟住去行, 個個去都好好天

      Delete
  2. [你三隻野知唔知犯了二人限聚令呀!]我聽到佢地話我地係雀唔係人喎🤣

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"