Friday, November 12, 2021

Blog 聚 - 享慢煮意

Blog 友得閑,話想飲龍蝦湯
原来特登揾龍蝦湯好少餐廳有
搵到呢間上次去唔成既

招牌菜牛角包上台時,我諗有無點錯
因為分唔出普通牛角包和龍蝦湯流心牛角包
好彩… 冇點錯




有機青口櫻花蝦多士
蘋果黑毛豬腩
之前朋友去元朗個間已經講除牛角包其他都一般, 呢度都差唔多.


意悠未盡,blog 友點多個龍蝦湯
先聲明係想飲多過好飲


第一次食白松露雪糕, 好重味
食完就超咗我地既budget




之後帶 blog 友去孫中山紀念館
上次大廳冇開,今次補返數


友人係中環街市買咗盒香港制既鳳梨酥,
話味道算好啦


星期三冇人同我食 lunch 
走去九龍站幫 blog 友 pickup Sky100 ticket
去到九龍站, 行到埋去先見到消防隊演習
但我前面 block 咗路
問 secu 我可唔可以穿欄杆過去
secu 問我係咪工作人員
佢話剛剛有實彈演習好危險, 問我係邊度來
我話無見有 road block 啊, 咁危險你快d 通知另一邊啦
個哥哥仔不停重覆上面幾句, 又唔通知另一邊
跟住話可能實彈演習完成了.

去到 Elements 忽然想起可以去食 HABITŪ table (ELEMENTS圓方)
宜家 All day breakfast 越來越貴
都係 Habitu 既 Egg benedict 好味
起麻個底煎過下


準備放工時 Blog 友 send 咗張相
佢估唔到我一睇就知係邊🤣
仲要10分鐘可以到, 順便交收埋 Sky100 ticket


友人book 咗 Flame @ Town Gas Avenue
之前 Towngas 買嘢令過 coupon, N 年前食過好好味
但见網上評價麻麻冇去
相請不如偶遇, 難得放工後唔直接返屋企
就係咁我做咗好多年無做既電燈胆 😆


點解我會估到地方
因為上星期見 FB 有人 post 相, 
我仲諗中港城邊度有水池
餐廳指了我方向,原來行多少少有個大平台


因為blog 友我先有機會趕上影黃昏
咸蛋黃就遲咗15分鐘啦











又龍蝦湯


我粢埋既海景飯局 ^^
可能好多人係 Towngas 買野令咗 coupon
餐廳比我想像中多人


味道很一般



Brownie 好淡


Pudding 好溜


🤣 自己溝甜品


見到尖咀開始有燈飾了
時間過得真快






6 comments:

  1. 龍蝦湯就當然難搵啦,跟本上就唔啱香港人口味,無市場。龍蝦湯我去旅行在不同地方都飲幾次,味道都是非常之濃及鹹,淺嚐幾口是不錯,多喝就頂不順。早前仲見到有人係社交媒體留言,話在冰島旅行時飲龍蝦湯太鹹而向餐廳投訴及要求退錢,真係用潮語形容「7出世界」最貼切不過⋯⋯
    維港景餐廳你用框景構圖影得好靚呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好少特登揾西湯,一般都係跟餐
      我记得係Ireland 食法國餐係最好味
      我blog 既 setting 相係有框的。 我地第一台到個位正

      Delete
    2. 唔係,係話你 Towngas餐廳張相,雖然求其影,但加上天花同埋餐桌,用咗框景構圖手法好靚,如果認真構圖應該更美

      Delete
  2. 我對龍蝦湯興趣不大
    黃昏及夜景都好靚!

    ReplyDelete
  3. 我好like龍蝦湯,但越嚟越覺得其實有幾多餐廳係自己煮而唔會罐頭湯。不過有得揀,我都鍾意飲。仲有洋葱湯。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 洋蔥湯上次去soho 既 bouchon bistro Francais 唔錯

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"