Friday, November 26, 2021

大澳虎山行

 

谂住平日去大澳冇咁多人,
结果巴士來回都要等3架巴士以上
行過去搭船,  来回都full 哂上唔到,走返去等巴士
走來走去,東涌入大澳用咗2個幾鐘
下次都係唔好放週五

平時入大澳好少食野
今次特登入來想去虎山
有大把時間先坐底食下野
Our lunch 大魚蛋+蝦酱墨魚 😋😋😋


燒魚子第一塊仲 ok
其他就好硬





今次入大澳見到d貓好靚



仲有中秋吊燈




次次來都 miss 咗無上虎山








行埋海邊個条好長既行人橋


原來呢邊有東方小祇園餐廳
素食外仲有走地雞等
下次可以試,要book 台


回程船full 咗又上唔到
入返去市中心再行下
新鲜即炸既熱沙翁 @ 大澳餅店  
見少人又好吸引,熱辣辣真係好好味😋😋😋


9 comments:

  1. 虎山唔難行吧!夾啱時間睇埋日落仲正。嗰檔沙翁我都經常幫襯,新鮮熱辣特別好食。

    ReplyDelete
  2. 虎山好好行, 遇上靚日落仲正!

    ReplyDelete
  3. 我想遅D去睇日落架,但友人想早D去。當天视野未去到珠海澳门,估计都睇唔到靓日落
    近年少行山,wfh 后人又重磅咗,上落楼梯都係差咗。 宜家行山跌落bb 班。 返来睇返YouTube 另一邊用繩落山
    沙翁市面幾乎絕跡,真係冇熱辣辣食過

    ReplyDelete
    Replies
    1. 另一邊沒有梯級,傾斜度大,碎石也多,雖然有繩索扶住落山,但難度較大,著得靚靚就不要行了。

      Delete
  4. 大澳多左好多璧畫,好靚﹗虎山遠望風景好靚﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好多地方都多咗璧畫。 现场比相更靓😎

      Delete
  5. 突然想起一句俗語︰「明知山有虎,偏向虎山行」。小月博友今次真是「偏向虎山行」了,好彩是好好行。閑時行下山是很好的健身和休閒活動,見見陽光和自然空氣,有益身心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我寫既時候係想起呢句,卻忘记了自己真的是偏向虎山行😹

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"