Sunday, November 7, 2021

南丫島 / Lamma Island

 又谂几多年冇去南丫岛
原来同12年前去個次差一日😆
东鐵昨日一早有墜軌意外, 趕不上原來船程
經過見 IFC Citysuper 好多好靓既聖誕禮盒 😍😍😍








好想買返屋企



上了去榕樹灣既船
好似每次去都係榕樹灣起步
好大隻





友人問佢係咪想話好味
我见就好似打喊嚕呀














冇睇路牌指示,
錯有錯著行咗入高塱村
前面仲有二人同我地一樣
一齊搵返主路出索罟灣


榕樹灣好多人
天氣又熱
去到洪聖爺灘就搵間好坐既餐廳
原來係間3星飯店Concerto Inn,每晩都係要$7xx - $1k
價錢都唔平



原來有自備千秋


餐廳味道一般啦
天氣太熱,我竟然食唔落


Fish n chips 


好好天,但冇乜風


去到索罟灣又要等一個鐘船
又搵間餐室坐下






4 comments:

  1. 洪聖爺灣面對大海,在這裡食個午餐就算味道一般都是個很好的享受。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 環境真係唔錯, 真係好想沖落海游水
      去到索罟灣個邊既海邊既cafe 就要忍受船油味.

      Delete
  2. 我去年行過一次南丫島,非假期去沒太多人,天涼去會舒服好多。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我最近几次星期六出去都唔算多人。 今次星期六去南丫島都唔係話好多人,只係我地去得遲,popular 既餐室都坐滿了。 琴日就聽到大棠好多人。

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"