Thursday, November 18, 2021

M+

友人 第一星期就 book 咗 M+
我對藝術沒有研究,但要清假就去啦
今日好好天


好彩先去樓下,
后來見到上樓既要排隊入場
落樓下先再搭電梯上去唔駛排隊
下層有間10令個位既放映室 
但我對呢D藝術電影實在冇興趣







原來室外變成咁


呢個展品好立體


有幾格俾人寫觀感





最長龍睇泥公仔



2003年,英國藝術家安東尼.葛姆雷邀請象山村(現廣州市花東鎮)約300位老少居民,
花了五天時間製作了約20萬個泥人。
反映中國的地廣人多。


當時藝術家只提出三個簡單要求:
1. 泥人要如手掌大小
2. 泥人可站立
3. 泥人要有兩隻眼睛。
其他部份均可以讓創作者自由發揮。





2 comments:

  1. 好特別的藝術品,20萬個泥人,要保養、運送也不容易。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好特別既創作, 但我實在無法領會 ET 樣子既泥人.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"