Sunday, December 3, 2023

渣打藝趣嘉年華 (Arts in the Park) 2023

Dec 3

去年第一次去西九既渣打藝趣嘉年華
今年於維園舉行


好想早D去玩手工
但現場如往年都是小朋友😅

都係要排隊等,放棄了

以為係裝飾, 到下午巡遊才知原來係導具







下午再來睇巡遊表演
可能巡遊路線地方太大
並不见得熱鬧







近期聽到多名學生自殺,抑鬱症等
多些課外團體活動,希望能改善學生情緒





















有印尼姐姐裝扮民族服飾影相



見螞蟻腳帶經常鬆脫























4 comments:

  1. 手工和道具動物栩栩如生,可惜只在公園內巡遊,如果出到大馬路,一定吸引大批途人駐足觀賞和「打卡」。實在很可愛、很好看、很生動。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似有去到銅鑼湾街道,我只留係公園睇

      Delete
  2. 呢個嘉年華都幾有趣,我覺得巡遊隊伍好睇過迪士尼嗰啲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我D相呃你,去年编排好D。 今年现场欠缺音樂,隊伍不夠連贯,都係迪士尼卡士强勁

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"