Friday, December 8, 2023

行完又飲又食 / 米走雞

Dec 8

公司Annual lunch @



原来就係眾官犯限聚令的餐室😲
同事一講就想起報導Karaoke 既片斷
现场唔算话好大
原来有個 projector 可以放片或 Karaoke


同事試過菜,
話餐室 signature dish 魚和豬每日都𠕇供應
大部分同事選了牛扒
味道一般般
香港環保仍要努力,
好多地方仲係用膠杯


每人一份禮物🥰


茶包啱我🥰


抽大奖只能看😤😤😤


飯后同事约去行山
几位阿太不是行山人
我選了輕鬆路線 - 寶雲徑
難得再走上烟缘石



我們走到香港公園结束
匯合另一位同事



原來太古廣場4樓平台有間
但人多, 當日好天氣可以坐 outdoor

Beer Tower 人多抵飲
大約可以沖10小杯


又係膠杯


PP 聖誕裝飾




印度同事原來選了間四川火鍋
聽英文名我地都以為係意大利餐廳😅
有幾位都唔食得辣,怕怕了
印度同事大部分食素
佢居然想試火鍋
W姐選了我想試好耐既米走雞
黃金芝士雞煲🥰🥰🥰


加辛辣面夠邪惡 😈


雜菇拼盤
紅薯粉美味😋😋


萵荀全份
栗米半份
午餐肉半份
蜂巢冰豆腐半份


澳洲顶级和牛封門柳 
味道一般


2位同事食辣
惹味沙爹湯 + 滑雞片
越煮越辣,加湯中和下


加埋飯後甜點先滿足
以為要排隊等好耐
居然好快

超級芒果冰 - 味道一般


招牌鮮草冰沙 😘😘😘
加料 - 粉粿+珍珠


日式Q麻糬😘😘😘


8 comments:

  1. 聖誕快樂﹗黃金芝士雞煲,即是同芝士火煱差不多^_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 聖誕快樂! 係呀,我以前對西式芝士火鍋麻麻地,但呢個芝士雞煲+辛辣面好得喎

      Delete
  2. 香港商界好現實,為了環保徵收膠袋費就快速響應,有些更超額徵收;要求不用即棄餐具就話搵唔到人洗碗。

    ReplyDelete
  3. 一眾官員犯「限聚令」的餐室,顯然有點派頭及知名度。聖誕快樂,新年進步!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗係食地點和環境,仲有重點 karaoke 🤣. 好快有一年,新年進步!身体健康!

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"