Saturday, December 2, 2023

Coffee Hwajeon 咖啡花田

 Dec 2

美國友人突然回港
諗住晚上帶佢去西九睇聖𧩙樹
所以约 Elements Tea
揾地方一眼就睇中 Coffee Hwajeon
点知傍晚親戚突然訪港,冇得去睇聖𧩙樹


星期六日及公眾假期只能 walk in
門口整得好靓


Menu 好吸引




好彩唔係坐 Tatami



器皿都好靚


烤牛肉紫菜包飯


繼食過當年李家美味炸雞
後來食既炸雞都一般般
见 openrice 既評介都好好
諗都唔駛諗, 照愛好炸雞友人既選擇
熟落 order 半半炸雞 - 蜂蜜同芝士味
無期望反而有驚喜 😋😋😋
即通知好愛炸雞既友人, 
不過佢人少就覺得好多奶, 好腻


Korean Tangerine Soda


有機馬沙拉薑茶 - with Milk n Honey
看见才去比較傳統和西式飲法
我都係傳統人仕😋


Chocolate Espresso


每杯飲品都配上好靚既韓式花煎米餅
面層放有可供食用花,入面以紅豆蓉作餡料,口感煙韌軟糯,賣相精美


藥菓肉桂楓糖咖啡  
咖啡原来比较淡
浸了肉桂和楓糖一段時間更好飲
浸完個塊餅仲係硬硬的一塊




薑餅人聖誕牛角包 Waffle
味道一般, 係靠賣相


伯爵茶布甸牛角包窩夫
最正係 Earl Grey Sauce, 好濃郁嘅茶味,
仲有蕨餅同雪糕配窩夫


內里仲有伯爵茶布甸


可以顺道影ICC 聖𧩙装饰












美國的手信一大包



Coffee Hwajeon

8 comments:

  1. 睇定啲有乜嘢飲飲食食要試先😝

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最近返大陸饮飲食食😋 来緊假期写埋佢,你可以谂下

      Delete
    2. 我有朋友係泉州開咗間超豪華食店,可惜我無咁多時間,應該只留晒比香港🤣

      Delete
    3. 我去咗泉州一星期,啱啱返来,錯過了。 好味到有几間食咗2-3次,蔬菜非常新鲜,仲好平。 當地人仲好nice。助理保安都會好好打招呼

      Delete
  2. 咁多美食,睇見都流口水,不過大節過後又要諗辦法減磅...😂

    ReplyDelete
  3. 美食吸引,擺設都極有品味,甚有藝術感。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港價格高,須找吸引力引人來打卡

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"