Saturday, March 9, 2024

陳新記@鴨脷洲熟食中心

 Mar 9

陳新記@鴨脷洲熟食中心
睇住雅虎年代識既三叔公食咗几年,终于有機會去食🤣 
好彩三叔公同我一齊搭巴士,
唔係我將利東街市當係鴨脷洲街市提早落車🤭  

星期六都係人多,仲有國內遊客。 
下次都係平日來

酱油聖子米粉底

椒盐鲜鲍鱼

九節蝦


馬友

豬手汁唐生菜


見隔離台既一口西多士
仲加埋紅豆

又食又令😋

多謝大少奶幫我地留台, 又靓女, 又識推廣




6 comments:

  1. Replies
    1. 有佢地既特色,再加上宣傳,都好多食客

      Delete
  2. 睇到我口水都流哂出嚟,全部都係我喜歡吃的東西。🤤

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢日可能人多,味道未如理想,下次要平日去

      Delete
  3. 其實好多「熟食中心」的食店都是藏龍臥虎,有好多拿手菜。老牛的同學也常到桂林街的「熟食中心」食晚飯。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,香港既特色不只美食車,可以推廣下,

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"