Monday, March 25, 2024

茶聊

Mar 25, 2024

上次素之樂既聚會
友人講開想试太古城一間打邊爐
有熊 Bear Bear 既食物裝飾
網上評論 service 麻麻

我就話食過旺角一間評分好高既西餐廳 茶聊
原來我無出過 post 
Jan 29, 2023
海王櫻花珍寶巨蝦配龍蝦忌廉汁意粉
+ 招牌牛肉漢堡配凱撒沙律及薯條
 + Tearapy Ice Bear Coffee



今日又忙到我幾乎想失約
長命功夫長命做
都係聚個會再返去加班👻
 
Ice Bear Coffee 有几款
我去年呢款飲完熊 Bear Bear 都無溶
但友人點既 Mocha 就溶晒
可能我冇攪攪佢
一位朋友飲完咖啡后訓唔到覺🤪

新英格蘭白酒青口 😘😘😘


德國脆豬手配薯角- 芥末蜜糖汁
估唔到好好味😘😘😘
但食完喉嚨又開始干
即刻食藥
好彩之后2日冇事


香煎北海道带子配南瓜忌廉意大利飯


饱就饱啦
考虑加唔加蛋糕
想起友人有興趣既熊仔 pancake 
就点埋佢


试下上次冇试既
髒髒黑糖珍珠鮮奶


鳳梨香茅檸檬茶


又收到一堆手信😘


Mouse 又贵質量又未如理想
公司试咗一款
咁啱几位同事都讬IT 同事買
才HK$19
但用后又覺得冇之前好用😵


同事又買山姆大包派街坊


深圳同事轉组
Farewell @ 客語
今次比上次万達廣場分店好食好多




客家青團,熱熱地好食




2 comments:

  1. 小月姐是食家了,每次看你的美食推介都流哂口水。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 會開始寫返舊年既旅程,睇返自己D相都係食物相多🤭

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"