Saturday, March 23, 2024

小長城

Mar 23 (Sat)

上星期未到假期已30萬人北上。 
蓮塘巴士條龍排到近火車站
但上車過關都幾比想像快

是日行程:
百鴿籠站 - 布吉万象汇 - 兰州牛肉面马永记😋😋😋
 - 求水山公園 - 小長城 - 筆架山 + 花展 - 市民中心燈光秀

兰州牛肉面马永记@布吉万象汇 
手工面, 好抵又好



近期食面食到怕怕,
獨自点了個羊,
份量剛好又抵食😋


趁陰天, 跟 Tim 行山去


話係1:1 仿真長城,
小長城早於1996年已建成,
因為位處郊區,一直都不是熱門的旅遊點







小長城最陡峭的一段坡度介乎50至70度,
萬一我行唔到上到頂,
就行返落山等
但落樓梯似乎更可怕


其實2傍有些出路
可避開樓梯






比我想像易上山
連影相1小時上到山頂

山頂有間酒店





對住深圳水庫和悟桐山呢邊好好風

對面梧桐山又迫爆睇杜鵑花盛開


口痕想食,估唔到個 cone 又大又脆



細佬啱啱病完
懶得行落山,
每人$20 吊车落。 
有客人先開既吊车













求水山公園尋龍谷


下站去未去過既筆架山
筆架山有多個入口
谂住搭的士,懒得轉地鐵
但中途塞车只好落车搭地鐵
轉來轉去最终都係深業上城入
先去 Mstand 飲咖啡
见可以食既杯试下,
好硬不用试。 
结果杯Americano用來溝另一杯唔夠味既Latte


今年花展搬去蓮花山,筆架山,
好似往年係仙湖靓D






2小時行上筆架山山頂
山頂水機食咗我$3😤 
有電話可打去投诉
我當然放棄了….


多雲冇日落睇




笔俊峰




是日上了3個山頂,超過3萬步





好多大帳幕 picnic













市民中心微信予约程式既時間同我上次睇𠕇出入
Miss 咗7点個場等8点
细佬原来話可以唔睇
睇完都话好值得睇












唔知晩餐食乜
最后選了 Gaga @少年宫中心書城店



隔离有間好大既霸王茶姬
食完過隔离買饮品平好多





我想飲既茶冇哂
飲返招牌茶


星期六10pm 落馬州火车都差唔多坐满 




6 comments:

  1. Replies
    1. 不只向北,假后同事講開日本福岡都可以享受好平,好舒服既環境和服務,有得比较,大家都寧願出遊,少了本地消费

      Delete
  2. 如果北上的話,我應該都只會繼續去cafe坐下,同去商場行下。可能對其他人黎講,我去邊都無分別架,哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 飲品店越開越多,又平又好飲,我朋友北上都想飲多幾杯。 我地有時都會坐底既時間多。 大型商場好多選擇,雖然店舖食肆都差唔多

      Delete
  3. 行行小長城,感受下真長城,都是不錯的活動。今時今日許多港人「北上消費」,大條理由是「性價比」,看來香港若要有競爭力,唯有改善服務,否則只有執笠。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港租金太貴, 都要業主既支持, 唔係真係好難做

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"