Sunday, March 3, 2024

Shahrazad 黎巴嫩異國風情餐室

Mar 3, 2024



Dining City App 又做 promotion
又揀了2間餐廳
第一間食黎巴嫩菜
好靓既中東裝潢


第2次食黎巴嫩菜
第一次係東涌
又係好好食




趁人未多
打卡先



我地特價冇 Brunch 食



Pita bread
Baba Ganouch - 煙燻茄子, 燈籠椒, 洋蔥, 蒜蓉, 橄欖油
Hummus Beiruti - 鷹咀豆蓉, 歐芹, 蕃茄, 檸檬汁, 橄欖油


Pumpkin Soup


Lebanese Makanek
自家制香料羊肉香腸, 烤孜然, 檸檬大蒜醬


Falafel
Deep fried vegetarian chickenpeas patty with tarator sauce
酥炸蔬菜鷹咀豆餅


Barramundi - Pan-fried Barramundi tahini sauce and spinach
煎盲鰽配菠菜及芝麻醬

Chicken Ouzi - Roasted Chicken + Smokey Arabic Rice
烤雞配阿拉伯米飯 
呢個飯好味 😘😘😘



甜品
Mahalaba 牛奶布甸


仲有個好靓既露台位

















食完又帶朋友去行聖母無原罪教堂





刚好有人结婚




又行去動植物公園





今次2隻狐獴出哂來








寂寞的猩猩坐係欄干邊
等餵食嗎?











今日個個都係欄干邊
睇得好清楚




今次可以入去近睇Flamingo 








白色袋鼠
























3 comments:

  1. 我未正式食過黎巴嫩菜,但呢幾款菜色又有食過下,可能因為呢邊多中東人啦,所以有多少少機會接觸到。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次係第二次食黎巴嫩菜,我估2間都不是正宗黎巴嫩,但 2間都好食,值得一试

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"