Monday, November 5, 2007

新疆美食

Buying trip 在東莞住了一晚, 原先諗住同Steve去食Tepanyaki.  不過我地住既酒店好遠, 要1個鐘頭車.  Eric提議去近d, 20分鐘車去東城食新疆菜, 有新疆舞表演.

不含酒精既飲品, 幾好飲.




都係經發酵制成.






好多飲料, 左邊紅酒係Eric帶, 我唔飲酒都覺得好飲, 一支約US$20.  中間係新疆奶茶, 有酸有甜, 我地叫咗甜既.  右邊係上面個支飲品.



全羊宴, 連個湯都係, D羊肉好好味.  個Naan Bread都好正 .  比在新疆食既好食好多.



餐廳裝修好靚, , 好乾淨, 一d 都唔似大陸餐廳, 又唔迫.  仲有新疆舞表演.




四個人食都係RMB240!!!!  意外地過了難忘的一晚.

2 comments:

  1. Looks interesting!! Was the dancing good?
    [版主回覆11/06/2007 22:29:00]Yes, the dancing is good.

    ReplyDelete
  2. Look very very very tasty

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"