Saturday, November 17, 2007

濕地公園





Jen 明日生日.  佢仲未去過Jo-an屋企.  Jo-an提議既然山長水遠入元朗就去埋濕地公園.  我地除Helen外都無人去過最遠既Helen用咗差唔多2個鐘轉西鐵+輕鐵入去.  Helen同Jen係第一次西鐵.   今次我都係第2次輕鐵.  原來搭咗西鐵, 輕鐵係免費.  記得上車前同落車前都要beep卡.




Entrance - Jen 部抽獎Panasonic相機影出來既相好靚




我地3點幾開始行, 等Jen影相, ,行到5:30pm.





D人好厲害, ,咁細隻既紅蜻蜓都見到.





我認為濕地公園最靚既view.





呢d 當然係Jen既傑作







 




連d 葉既紋路都好清楚





No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"