Friday, November 2, 2007

金海閣海鮮火鍋

中學同學自3月後再次聚舊, 難得這次大部份人都能出席.  Alice提議打邊爐, 我便想起露露推介既金海閣.  講咗成年先有機會試. 

我地叫咗皮 蛋 芫 茜 湯 底,  手切 肥 牛,  蟹肉墨魚滑 , 油麥菜, 牛骨髓 , 芋絲, Tendeloin, 鮮腐竹, 魚丸, 餃 ........ 生蠔有大有細, 大既4隻, 細既5隻, 我地叫咗細既.  諗唔到細既都 夠大又夠肥.   魚蓉麵超正, 調味料只有豉油同辣椒豉油.  兩渣飲料 - 菊花茶 +酸梅湯.  菊花茶比較甜.   可惜我地無人帶相機.

金海閣有幾邊, 我地個邊只有5張檯, 服務一般, 都未有其他人講到咁差.  Fiona仲可以睇佢既大結局.  我地9人平均每位 $100元,  好扺食~. 仲有$80coupon 送.

食完轉地方食甜品.  點知甘潮無開.  去咗G.O.D. 內既囍宴, 都唔知係呢度咗分店.  仲撞到Tommy呢.





No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"