Friday, November 23, 2007

Addicted to Facebook

細路諗到條好橋响Facebook搵失去聯絡的小學同學, 不用自己找. 就係响Facebook create個group, 等d人自己add入來.   無諗到咁成功, 頭1日就有12人加入.  仲有幾個send咗message俾我. 細路萬歲


不過都係我個級既同學積極d. 細路個級依然唔多人add入.  希望仲可以找到更多朋友, 又可以攪gathering lor. 


朋友關係越來越複雜. 响小學同學page搵到中學同學, 中學同學又响我度搵到佢既大學同學.  呢個世界比我想像仲要細多多倍!


 


2 comments:

  1. 哈哈, 你細佬都幾醒喎!! 我都係由某個同學的list度搵返好多其他0既同學啊!!

    ReplyDelete
  2. 雖然我都係齋sign-up, 好被動冇主動走去搵人同add人, 但係我嘅"收穫"都唔差~~~
    [版主回覆11/27/2007 22:44:00]我頭一日俾10幾人add 咗都嚇親, 諗唔到咁多人玩.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"