Tuesday, November 18, 2008

風月堂

之前係d blog 見過人地對風月堂既 comment 唔錯.  
本來已經唔記得呢間餐廳. 
海倫提起我當然贊成.  

呢輪係度搜尋小學同學既聚會地點,
露雲娜又介紹咗呢間私房菜 - 靈畫齋
好似好正咁.  
花花2間都咁鍾意. 
最後因為受唔住甜品既魔力,
選咗風月堂

估唔到去到竟然勁多人
又唔可以訂台
等到8點先有位

菠菜大蝦天使麵  $85



姜豬肉薄餅 $62



仲有叫
雜錦照燒雞柳炒烏冬 $65
帶子炒飯 $80
無乜特別, 無影相.
感覺上風月堂好過UCC.

份量唔算多, 等食甜品.
咁多靚靚甜品,
選唔落手, 就叫3個啦
我食到架

最正都係甜品
焗火燄雪山 $60
可惜入面既雪糕細
好懷念以前食既



Crispy Banana Roll with pudding $45
個皮真係好crispy



Cinnamon Waffle - 呢個無乜味 $40



食完3個甜品後waiter竟然仲想放多一個甜品上台
俾佢嚇死

見到隔離台有叫 Parfait
當然無我地上次係Sugar Dessert House既又大好食啦

HSBC 同 Hang Seng 卡有九折
5人折後每人$87
好抵食.


No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"