Friday, November 21, 2008

小學同學第3次聚會


短短半年間我地小學同學已經係第3次聚會. 真係估唔到. 今次仲要多達25人.  

今次選咗間樓上cafe.  包場7:30-11:30pm.


係個泠氣焗咗d



仲有露台俾吸煙人士


有之前2次既經驗
大家主要都係傾計
我地要求小食多d
只要2個飯,1個pasta
natchos 幾好食, 一開始就食晒
包一杯smoothies,
仲有Peach cocktail 都好飲.
結果都剩返一半無食到


仲有朱古力蛋糕, 最後仲有pop corn 都好香


大家都傾得好開心, 攪到我地幾人都聲沙

我地仲訂埋出年既時間再見
期待下次可以見多d失咗蹤既面孔

1 comment:

  1. 個 gathering 您攪得好好呀, 初時我都擔心會好悶因為大部份都唔熟/識, 後來傾落都 ok, 我都說服緊琳爸下次 BBQ 一齊帶埋琳琳去, 但佢擔心冇嘢講, 又驚我地要睇住琳琳好忙食唔倒嘢
    [版主回覆11/24/2008 17:59:00]唔駛擔心, 有幾個talk 得就得.  唔係個個都咁多嘢講.   熱鬧d大家都開心
    睇下有無同學帶埋佢地既小朋友, 咁就有人倍琳琳玩.  你都可以叫埋你d 親戚或者朋友, 無話一定係同學先來得.  我相信大家都會歡迎

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"