Sunday, November 23, 2008

「北大嶼郊野公園擴建部分開幕暨健步樂」





報咗名參加漁農署辦既
北大嶼郊野公園擴建部分開幕暨健步樂」.
估唔到反應咁熱烈,
好多朋友未來得及報名就 full 咗.

全長10公里

(東涌地鐵站 → 東涌海濱路 →
途經多條村落-白芒 , 牛牯塱, 田寮, 白銀鄉 →
銀礦洞 → 窩田 → 梅窩)




出B出口轉左沿海邊行



仲以為今日會陰天好行山
點知都好曬
頭一段路又無得遮蔭
無諗過要帶太陽眼鏡或帽添







沿路都有d歷史遺跡
呢度係白芒村 



咁快聖誕快樂





係樹林入面有間學校遺跡啊~
係咪陰森咗d


新近落成的奧運徑
不過係咪有d 多餘



估唔到大嶼山都有咁多村屋
呢度多唔多 i i 架




條路都幾細
行得快既要想法爬頭
不過平時唔知多唔多人行
會唔會唔安全

都有個小童軍唔舒服
我自己都擔心架.



我地既終點 - 梅窩




已封咗既銀礦洞



估唔到呢度都有小瀑布




幾得意 ya.


 呢幢幾靚啊



呢幢似小酒店多d.





我地都見到有鬼佬係呢d 村屋出沒
唔通佢地住係度
仲架單車出去
仲講廣東話一流
唔通佢地係度返工

漁農署話要行4個半鐘
我地2個半鐘就行晒啦
比想像中仲易行.



行到梅窩先記得自己幾時來過
個時仲有臭豆腐食
好懷念

我地有諗過去食海鮮
不過點解大部份都變晒點心
連魚缸都無乜海鮮

上到船前面有人同我地玩





佢做咗好多種鬼臉
將來可能好識表演

最特別既係.....


佢講日文架

去到 IFC 望下
有個大摩天輪
不過唔係俾人坐






引用: 漁護署

3 comments:

  1. Wow..... 呢個旅途, 都好充實吓喎!!!
    雖然係曬曬地, 但係而家呢啲天氣行山就真係至爽喇~~~
    [版主回覆11/24/2008 18:04:00]係呀.   如果多d風會舒服d.   係頭個段路無遮蔭曬d, 我都驚自己曬過頭~  
    條路都好易行, 適合我呢d唔辛苦得既人  

    ReplyDelete
  2. HI!!! 想問下你有沒有攞到紀念章啊?? 我地行到3:30完成但揾唔到邊度有得攞!!!!
     
    [版主回覆12/03/2008 09:04:00]我朋友有拿, 如果你要, 我試下問佢可唔可以俾你~  係轉入海邊之前大會set既counter度拿.   可能你去度個陣派晒啦~

    ReplyDelete
  3. 吓派晒!!!!!!!!! 我連個counter 都見唔到啊! 我想要呀!!!!! 唔該你問下你朋友可以比我嗎?
    謝謝你! 
    [版主回覆12/12/2008 23:41:00]send me your address.   My friend will send you one by post.

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"