Tuesday, August 11, 2009

南北果州一日遊2

Update: Aug 17

石 拱 門 & 石河





呢邊人多, 都好難影相.   只係呢張影得好d~

唔知星期六團會唔會比星期日團少d 人





被人遺忘既 Poor Kitty~




出發去下一個景點~


 終於都來到石室啦~






坐係呢邊吹住風好舒服







星星花好靚呀




你睇有幾多團~  幾百人來到, 都要輪流上岸呀~ 





我地仲共4次上落大飛, 即4次驚險~



領隊好野啊.  叫我地一上大飛就要坐底.  呢個post 好有星爺 feel.

佢都話琴日睇完天氣報告, 都擔心今日既行程~



返到來市區.  咦, 平時好少係呢個角度見到杏花村~




都有好多風景睇, 原來側邊有石頭俾人釣魚架?



平時真係好少去呢邊, 好似未見過咁~




嘩, 香港既樓原來咁密


嘉亨灣果然高人一等~



乜有架船係度?  原來我對香港都唔係咁有認識



新既太古坊大樓幾靚呀~



好多謝領隊俾我地係北角落船.  我都唔知原來北角碼頭除咗小輪, 仲有其他船位可以泊岸

每2人會有一本書送.  有剩既要用$20買~



4:30pm落船, 去食個tea先

新旅伴既馬尼拉火山遊好吸引啊~  唔知我到時有工返未呢?



Other blog to read:

山水人士

山水人士 - 果洲穿遊海蝕洞

1372 - 南北果洲之銀瓶神殿

Happy Family - 南北果洲

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"