Wednesday, August 19, 2009

Zoe Cake

琴晚同舊同事打邊爐, 大家都揾到份工, 可喜可賀~

食到飽過頭.  今日迫自己去游水
不過走個陣又想買d野返屋企食.

成日經過呢間都無走入去望下.   最近3位朋友都推介呢間, 就買返屋企試下
今次實肥死,  咪同自己講好細件堵



見d 蛋糕樣好似好平凡, 諗咗一陣都唔知選邊個好~

最後選咗2件
1. Opera - 好味




2. Chocolate Cheesecake - 底用塊朱古力餅都好好味




見到堂食既客人加埋杯Tea or Coffee,  好似仲正啊.  下次再去High Tea 先

弊, 掛住食, 唔記得咗去Anna Sui 令 sample 添

4 comments:

  1. 最近發現呢個 job site 幾好用喎,一個網有齊哂所有 job sites 嘅工,慳咗唔少揾工時間,大家不妨一試。
     
    http://www.seekjobs.asia/

    ReplyDelete
  2. 下星期又一起吃飯啦.. haha
    你個keroppi 相框在那找架.. 好cute 呢....
    zoe 既cake 真係超好食.. 下次你快d  try 埋 awfully choc 啦... 仲大單啊.. haha
    [版主回覆08/22/2009 09:00:00]你有無用 photocap?  我可以 send d 相框俾你. 我去Zoe cake 好似無見到Awfully choc.  下次去留意下

    ReplyDelete
  3. 恭喜恭喜~~~ 祝新工作事事順利~~~
    [版主回覆08/24/2009 18:31:00]無講清楚添~  大家唔包括我啊,  我quit 咗份工 我有位Keroppi 粉絲既朋友會搬去做你鄰居, 下次去探佢搵你訂甜品

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"