Saturday, August 8, 2009

小學同學Summer Gathering

剛開始用facebook , 攪咗幾次gathering 俾失散多年既小學同學.   前一段時間都無再安排節目, 反而一d少出來既同學問我地幾時再攪~

擇咗日開party, 剛好係京奧一週年.

每次最頭痛都係諗地方去安頓一班人.  今次多謝朋友幫我地安排地點.   我地大約20人, 地方依然非常充裕.   仲要地點又方便, 又平.   亦可以租karaoke.  會所仲幫我地寫好路示, 等大家容易揾到個場








仲有view 啊~





當然有人來唔到, 又剩好多菜打包

Menu - 俾個budget 間Club, 佢地會幫我地寫menu.  只可惜唔夠火熱住d食物, 遲來既同學食唔到熱既


大明蝦沙律
燒味大拼盆
Sushi / 手卷
黑椒牛仔骨
香草豬扒
鮮蟹肉扒瓜件
白汁牛油焗千菌
泰式墨魚餅
泰式炒什菜
吊燒一品雞
星加坡炒飯
鮮茄鴛鴦意粉
各式甜品
生果盆










借咗琳琳媽幾張相.   地方大, 小朋友都開心.  今次係最多小朋友來既一次.   當然有人唔帶小朋友來啦, 否則好早要返歸




做個好朋友先~





小朋友都好熱情啊


加入標題



下次可能聖誕再見~

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"