Thursday, September 24, 2009

食在元朗 - Savour Cafe

Sep 18, 2009

又一年幫H & J媽媽慶祝生日, 又好耐無見小芯榆, 又山長水遠入去元朗.
宜家係紅磡站搭西鐵入元朗好快=D>  

在元朗, 西餐選擇不多
J 媽媽選咗 Savour Cafe  品味

燈光柔和,地方唔係好大.

餐廳太黑既關係, 影出來既相都好黑, 大家都係睇返Open rice 既相啦
(open rice photos + comments)

叫咗
  • 黑松露鵝肝意大利飯 :x:x:x- 鵝肝好味
  • 蜜糖汁豬扒 - waiter 推介, 有上次阿根廷既經驗, 整牛肉既水準實在難估計, 都係叫豬肉穩陣.
  • 蜆肉Pasta - 蜆肉好似仲多過pasta 咁.
  • 朱古力心太軟:x:x:x - 以為係配雪糕, 食咗先知係朱古力慕絲

4人要左2個餐(每個加$30)~~~



  • 黑醋吉列大蝦沙律 or 焗蠔
  • 餐包藍, 有3種面包, 有蒜蓉包, 真係有蒜蓉係包藍里面.  麵包條, 好味, 唔多食餐包既我都可以食晒3種, 每人都分到每種包.
  • 忌廉湯 or 菜湯

好少飲酒既我地, 更order 咗 buy one get one free 既Cabernet, 都唔錯wor.  都係$60杯, Buy one get one free 即每杯都係$30左右.

上菜好快~

元朗來講, 呢間餐廳既$$$唔算平.   牛扒要$2xx.    不過以質素來講都值.    4人共$760.

叫咗J媽媽下次試咗牛俾comment 我地.  必再光顧~





1 comment:

  1. 呢間聞說好貴。我怎也不肯去試。只因自己訂到靚扒和蠔來吃。
    [版主回覆10/12/2009 21:38:00]牛扒我地就無試.   只係推介黑松露鵝肝意大利飯同朱古力心太軟.  我地都奇怪點解呢間貴價餐廳做得住.  

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"