Thursday, September 26, 2024

上海行

又一年一度參觀上海展
香港機場食正斗生腸及第粥

 

磁浮火車
憑當日飛機票單程 RMB$40
Dinner @ 老吉士, 原來𠕇好多分店
新既商場好靜英英
上海友人話同香港情況差唔多



紅燒肉😻😻

今晚1個人食,食到几多食几多


點評有甜品送


地鐵另一個商場好似冇開冷氣
買返酒店慢慢嘆


上海 Uniqlo 既款式好唔同
香港深圳都唔见

快相識20年了
上海滿 50 歲女士可取退休金
好似遲D會改為55歲
@ Grande Alimentari
试下白酒 Fiano Di Avellino 😍
芝士拼盤 Il picolo tagliere 


有敦煌手信
我最愛的立體手工
可惜手提令返香港都係有少少弄扁


上海友人介紹食庐
牛油果三文魚龍蝦塔😍😍😍


茶香烟熏脆皮雞(半只)


素鴛鴦 
個湯好好味😻😻😻


菜包獅子頭
味道剛剛好😋


蟹黃包
皮厚咗D


銀皮魚頭煲😍😍😍


雪糕年糕 🥰🥰


點評訂$8


第2日,講完電话一肚氣
8pm 先出去晚飯
怕早收去返同一間食


𠕇選擇困難症
另一個好好味既湯



想点多樣,但廚師已下班
餐廳送甜點比我補数
味道不是我杯茶


上海 Uniqlo 好多heat tech 襪


展會又被迫點一個大套餐
招牌火腿蛋流心三明治
芋泥麻薯銅鑼燒
拿鐵咖啡


展會最後一刻见返舊客人
疫情後終於再见面


上海機場餐廳選擇不多
好彩都啱食



生火腿水牛芝士佛卡夏 🥰🥰🥰
Proscuito Focaccia sandwich 
Coconut milk dirty 揶子咖啡我都係麻麻


買了明天送越南同事的手信



上海机场買$100個
淘宝再買rmb$30 個



上海機場好多傳統瓷杯
香港已好難搵又貴


5 comments:

  1. 紅燒肉最後食左幾多件?估吾到上海的商場同香港咁靜,牛油果三文魚龍蝦塔整得幾靚﹗

    ReplyDelete
  2. 原來老吉士咁多分店,我估質素未必保持得好,因為個個功夫都唔同。我食親都係去老字號天平路果間老吉士

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔知,仲谂緊同你個間係咪只係同名唔同店,腐皮卷賣相味道唔多得,係红烧肉個sauce 好味,想点多样,但得一個人食唔落了

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"