Saturday, February 26, 2011

BBQ @Cafe R&B (已結業)

本來想約畫畫,

不過有興趣既朋友唔多,

唯有改期再約.

結果又再一次BBQ.
選了港島區北角寶馬山道賽西湖商場既 Cafe R&B
要買最少8成人既餐.
份量好似好少,
我地13人叫了8 x $168 餐 + 4 x $198 餐.
包2支細樽汽水,
第一次見樽裝Coke Zero.
開爐費$60
再加一.

扒超大塊
結果剩好多肉.
真係8成 - 11個餐夠晒啦.
唔夠可以再散叫





個爐好方便,
下面有層可以放粟米番薯.
上面有層網可以燒海鮮同大塊既扒.




扒好味



第一次燒菠蘿, 好味

傳統牛丸, 黑椒牛丸, 手打醬爆芝士墨魚丸都好味



Garlic Bread 都係鍾意方包多d, 比較軟身




蒜容蝦好好味




好大夠既芝士蠔菇



本來對BBQ 無乜期望,
點知好好食下次又多一處港島BBQ 供選擇




估唔到男同學比女同學仲要叻,
要佢地指點點樣燒先好味

個火特別火猛,
今日涼涼地當了暖爐.



仲有甜品,
另加2個朱古力香蕉 (無影相), 感覺一般.
Waiter 教我地細火燒2-3分鐘,
不過第一次唔夠熱,
第2次除咗熱d 之外,
味道都係同正常香蕉無乜分別,
可能我地唔識整啦



食完同友人慢慢行返落山

1 comment:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"