Saturday, February 26, 2011

寶馬山風景

細路一直想去呢個拍攝地方 - 寶馬山拍日落

終於俾佢揾到路徑圖
Ricky route

我怕自己跟唔上佢爬山
又無其他伴,
一直都約唔成,

本來諗住BBQ前行Dragon Back 伸展下筋骨.
點知1個2個來唔到.
臨出發細佬又提出去呢度
Go!

好開心今次成行.
雖然爬山只係用少過半個鐘.
睇到咁靚既view,
好開心

大地在我腳下!



畏高既我當然躲係石中,
今次要我跨欄, 爬石,
對我來講已經好叻啦
即使條路短, 我隻大脾都係有d 運動後既感覺.




可惜港島呢邊比較misty.




今時今日先知樹仁大學係呢處,
所以香港島仍有大家未去過既地方



大石中好多垃圾, d 人真係差勁




坐擁港島海景既半山國際學校, 真幸福






1 comment:

  1. e段山好易行,經金督馳馬徑可以行去柏架山,甚至大潭....
    [版主回覆02/28/2011 00:38:00]耐唔耐都會行一次.   

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"