Wednesday, January 29, 2014

安南 An Nam 越南餐


本來想encore Tinello
放工時同事介紹了另一間賣相吸引的越南餐廳,
好耐無食越南野,
臨時改地方:P 

1本food menu,
1 本 drink menu,
封面顏色好靚 :x



餐廳食物環境都一流,



有好味的安南椰青大蜆:x :x :x 



順化浮萍餅6份, 人多就好啦:x :x :x 



安南牛肉湯河粉:x :x :x 


難得今日我地無多點.
3人食物剛好.

下次再試其他菜式

  • 安南酸子蟹
  • 安南炭燒豬肉
  • 安南蜜汁燒雞

始終係朋友生日飯, 
再去cova 食返個 cake 先::_342 


5 comments:

  1. 我估e餐唔便宜,因為個場都好貴,不過睇相個好舒服!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 湯粉大約$80. 係個大蜆貴d $18x. 唔叫大蜆的話, 以咁既質素同環境, 我覺得合理. 牛肉既份量唔少, 我地3人share 2碗, 再加d 小食, 對我們來說份量剛好.

      Delete
  2. 裝修和碗碟都好靚! 好吸引

    ReplyDelete
  3. 恭喜新春大吉!事事如意!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"