Monday, February 3, 2014

新春節目



開始新春飯局,
除夕夜舊老板先請去食
難得天氣好, 
仲有heater
可以坐係外面



祝大家新春愉快, 馬年好運::ny2396 




小朋友快高長大::ny3038 

假期我地都無乜好計劃,
聽到同事講深圳新開既歡樂海岸好靚


Like 飛馬, 較特別::oo2082 

 宜家唔想令多野, 
只攜帶手機影相.

好彩夜晚來, 燈飾好靚 :x:x:x

難得年初一全部餐廳開門

餐廳整得好靚,
相信不便宜,
仲有好多港式餐廳, 
例如滿記, 沙嗲王等,
仲有H&M 行街

 下次再來令相機!




幸福的一家人

花d 心機, 裝飾唔錯,


位於歡樂海岸既旅遊 info centre.

仲有個湖可以游船

Imax Theatre


大人小朋友與眾同樂








仲有好多倒影

年初二去了廣州
潮州四海食了好味的沙姜豬手
其他菜色一般

走新開既廣深沿江公路,


好多人停底影飛機.
開車個陣有一張飛得好近,
可惜影唔切



越來越大霧

年初三想去南澳食海鮮
只係食少少早餐,
諗住去度可以食多d
 

 結果....... 

我們放棄了, 回去深圳吃我想食好耐既大漁鐵板燒自助餐.
每位 rmb$168.
真的不能再吃了 :))

一些朋友剛去了以下地方,
下次有節目



年初四, 開始朋友既拜年.
先去探BB
最搞笑係朋友同我地講
差唔多3歲既家姐唔願同佢訓,
家姐即刻撲埋媽咪喊話唔係呀::vv4004


仲有朋友整既鹹味muffin


2 comments:

  1. 多謝好介紹,手機都影得靚呀!比10個讚你!
    and 祝你馬年事事如意、身體處處健康!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"