Friday, December 26, 2014

17. 四國 Day 9 小豆島 (下)

琴日覺得酒店一般,
今早起身如置身電影中。
才明白點解小豆島咁受歡迎
夏天才用到室外游泳池


浴池唔靚,
今早没打算再浸浴,
卻忘了天台看美景更全面!

















日本奶真好飲



今日退潮時間是 7:40am 和下午4點多,
前後2小時可上沙州
小豆島還有另一個沙州,看草舍的天使の散步道











喜歡的話,請帶回家。
是核子畫呢



酒店又送了禮物


小豆島巴士較疏落,
雖然車船貴,
有車還是方便好多


呢隻 straight tea 唔好飲



等餐廳11am 開門,
剛好夠時間環島遊







HH 在影什麼呢?



:x:x:x











要去既地方好容易見到


可比善長費撘電梯上眼位















不知大觀音在挑戰什麼健力士大全

 


這邊的山都是三角形





本來想食的 burgerこまめ食堂休息,
剛好就在梯田附近

中山千枚田
  
201406132308小豆島中山千枚田




知道這是什麼樹嗎?





 土渕海峽  - 是世界上最狹窄的海峽,1996年破了健力士大全, 超了希臘的紀錄


可以早點回高松
如果預好時間,買來回票會平D




土渕海峽後面有間大超市, 入貨上船食又省時間

呢隻好藥水味




什果 jelly :x:x:x


船的空間好大

8 comments:

  1. 上空D雲好特別
    估唔到Bay酒店都有個沙洲
    我記得買來回票, 回程不限班次

    ReplyDelete
  2. 酒店都好高喎!天台看美景,可以上天台?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 温泉就在天台,有室內室外

      Delete
  3. 畫左公仔啲核子好cute啊!!!

    ReplyDelete
  4. 外島係我嘅目標。呢架船唔錯喎。我朋友形容九州過別府嘅係難民船!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我未去過九州,呢架船應該係我坐過最貴既船。 雖然小豆島呢日風和日丽, 其實好大風好凍,都係夏天去好D。有機會再去其他𡷊可加奈良神戶附近一帶

      Delete
    2. 我未去過九州,呢架船應該係我坐過最貴既船。 雖然小豆島呢日風和日丽, 其實好大風好凍,都係夏天去好D。有機會再去其他島, 可加奈良神戶附近一帶

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"