Sunday, December 7, 2014

包場聚會 @ 六感生活館 6 Senses Life

上次聚會好似相隔了好耐.
睇返都只係1年前既事.
本來已經無心攪.
但係朋友們好積極
一開波已約到22人出席.
尾聲有近30人+7位小朋友

突然想起 Kumchai 去年包場的地方.
私房菜好吸引.
budget 所限,
我地安排了其他食物.
不過好想試私房菜呀

包場幫我地安排既 menu:
白玉芙蓉球(炸物配酸甜醬)
秘醬金沙骨
檸檬蜜雞翼
雜菌炒椰菜
蓮藕薯蓉餅
吞拿魚螺絲粉
香蒜肉絲意
朱古力咖啡鴛鴦奶凍

 本來都無諗住睇場.
臨近聚會日,
又怕安排有所不周.
剛好在場地附近,
就上去望下.
場地有室內室外, 環境好好, 我都覺得意外地好!


見到 bbq 爐更開心



 貪心既我地又order 了梅生既牛扒同煙三文魚,
再去附近佳寶買丸, 腸等等.......
梅生仲令咗 turkey thigh 上來.


 有大㕑在,
我地女子組可以休息 :)




Eva咁叻整野食,
一定要揾佢幫手。
佢今次為大家準備了五磅 blueberry cheesecake! 
係平時整六寸圓形既3倍! 
蛋糕好重. 仲帶埋2位小朋友 + 蛋糕出席!

 

今早知道有小朋友生病了
有家長會缺席,
擔心會缺乏經費。
見到小朋友既笑容,
煩惱都掃之腦後!

行到去 Lee Theatre,
又係用 Lee Garden既裝飾,
先想起2間係同一旗下.




場地仲送了一支红酒


一直在想係咪要玩交換禮物
忽然想起可以買吹波波和汽球.


你吹我又吹~

 
點吹呢 ::cc9000




朋友買的kinder 出奇蛋都係大受歡迎!



場地仲有畫版比小朋友玩



獨生子女一見到伴就坐埋去 ::cc9009




 Eva 整到 blueberry cheesecake 鬼咁靚~


原來好多12月之星呀!


我今年收到免费Cova tirimisu 蛋糕
屋企幾人實食唔晒.
大伙人分都仲有少少剩~ 


媽咪幫我整印尼蝦片 



Venue:
(除可租場外, 亦有其他活動如插花, 毛筆班等等)

場地面積很理想.
明年再見啦!






5 comments:

  1. 生日快樂! blueberry cheesecake我好鍾意o架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多谢呀!今年會係日本過生日!
      我地大家都對blueberry cheesecake 讚囗不绝!好似買返來👏

      Delete
  2. 嘩!咁多人聚會真係難得,特別係多小朋友添!
    我覺得個 blueberry cheesecake 會好酸!可能因為我食唔到!
    個場都幾貴,3小時$1500,不過你地32人……book佢好d,起碼食完唔使執野!
    我都預祝定你先:『生日快樂、心願成真!』

    ReplyDelete
    Replies
    1. 紅波點衫妹妹特別得意。

      Delete
    2. 多謝你呀!
      紅波衫妹妹平時影相鬼靈精. 佢見到另一小朋友, 即刻走埋去坐. 佢媽話佢好恨有細佬妹 ^^

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"