Sunday, December 21, 2014

8. 四國 Day 4 廣島蠔 / 聖誕燈飾


網上找到吃蠔的地方-牡蠣屋
呢間識講英文

原來係老店,
有60多年歷史



炸蠔,grilled 蠔,生蠔全部叫晒


Grilled 蠔



 生蠔盆好有特色


一直在找好吃的蠔,
估唔到今次吃到



生蠔的雙胞胎


竹輪
将鱼肉打碎成鱼浆卷在竹筒上烘烧制成。可以做美味的下酒菜,



大半小時車程回廣島市
廣島有 comfort inn 和 comfort hotel
我們住 comfort hotel
酒店泊車1300yen


日本好多酒店都有空氣清新機


今晚好凍,
一去到酒店 reception 就見到 shabu shabu 宣傳單張.
就叫酒店幫我地訂台做冬



一路行去餐廳見到 city super 有既茶之環 (cha no wa)  / (茶の環)
比香港平好多
原來係廣島名物
我地買了一盒蛋糕今晚返酒店食 :)

  (網上照片)


shabu shabu 就在步行街附近,
又 shopping.


日本既 shabu shabu 原來同香港唔同

 無香港咁多選擇,
例如任食豬肉 or 牛肉


 忍受寒冷我好快影燈飾



晚飯後又下雨了 :(
雨點又變一會雪點。
明天又將如何~















仲有卡通片般的夜間遊樂場
可惜離廣島市約1小時車程,
好想去夢幻下




行程: 
1. Day 1 順利到步! (更新)
2. Day 2 我也来楓一楓 + 高松烏冬 (更新)
3. Day 2 今日天氣 + 鳴門 (更新)
4. Day 3 德島拉面 + 倉敷
5. Day 4 倉敷早市
6. Day 4 倉敷美觀
7. Day 4 宮島
8. Day 4 廣島蠔 / 聖誕燈飾
9. Day 5 廣島原爆館
10. Day 5 今治毛巾美術館
11. Day 5-6 道後溫泉
12. Day 6 四万十川 / 足摺岬酒店
13. Day 7 足摺岬
14. Day 7 高知
15. Day 8 小豆島 (上)
16. Day 8 小豆島 (中)
17. Day 9 小豆島 (下)
18. Day 9 Dolphin centre
19. Day 9 高松
20. Day 10 栗林公園


Blog to read:
     


23 comments:

  1. Replies
    1. 當時又落雨雪,好凍呀!

      Delete
    2. 琴日去了dolphin centre, 好正!多謝推介呀!

      Delete
    3. 不用客氣, 最梗要D節目啱心水, 等睇靚相呀~~ ^^

      Delete
  2. d相像素咁低!?
    你係咪留番d靚相遲d post?
    我有期望架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 用iPhone post, 返去再 upload

      Delete
    2. 重新upload 了聖誕燈飾相. 為儲google 相既 space limit, 我張相都re-size 咗 800 x 600. 唔收貨我就再upload 過.

      Delete
  3. 燈飾可以近距離接觸,真好呀!

    ReplyDelete
  4. 小月,
    Wish You Merry Christmas And Happy New Year !!!!!

    ReplyDelete
  5. Merry Christmas~~
    旅途繼續開心食, 買, 玩 ^^

    ReplyDelete
  6. 聖誕快樂。雨雪? 聽到同戥你凍.....着多件衫呀!

    ReplyDelete
  7. 你都係想過一個白色聖誕啫,凍啲都無所謂啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔想要白色聖誕,就天氣改行程,天氣比預期好

      Delete
  8. 我有個blog友係香港人,佢而家都住在廣島。如果我去呢度,我會去探下佢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我原來無諗過來, 係朋友想睇原爆館先加入呢個地方.
      我有朋友係金澤, 不過好遠, 都唔知幾時有機會探佢

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"