Tuesday, December 23, 2014

12. 四國 Day 6 四万十川 / 足摺岬酒店


四万十川
一直不知有無時間去.
或者落雪無時間去.
又話好難揾.
原來行程想去宇和島食一心鯛魚
一路上咁多野食, 天氣又好,
還是爭取時間去四万十川

今日輪到我開車,
見到熱閙的地方,
即刻停車, 係時候換司機 =))



原来今日係日本假期






朋友愛狗,
問主人可唔可以合照,
主人唔駛諗,
即刻將狗繩遞给我们


索下油先



又係飲飲食食時間


係 100 yen 店買定把细剪
大家 share 来食,
試多D野


好结實的番薯草餅


好彩之前無買
呢度半價,仲要有蜂蜜味
仲買了一堆士多啤梨........



買了2盒士多啤梨,
賣相無之前既好,
估唔到反而淺色既好食.




狗狗又係超市門口等主人



可能見悶,
見返我地,
竟然開心到飛起


繼續行程,
變回乘客真好,
我又可以影相 :)




前面修路,
跟指示轉落
係無心理準備情况下,
就上了第一條岩間沈下橋,
好彩唔係我開車 :)


唔迫我地行的話
沈下桥都好隱敝下,
好容易會錯過!


水色好靓,
可惜停不下來影相
亦好彩我做回乘客,可以影相





司機任務重大啊!

呢度真不宜旅行團前往






呢段路比我地想像短,
原以為四國車程好長.
結果每日開大約2-3 小時車
看見四万十川有一些修路工程,
如果開多d 隧道,
以後行程更可縮短.


又見到一條沈下橋






没有其他人,想點影都得




 







水好清呢!



黃色人表演時間


今日太陽好似好早會落山


一高一低做心形有難度


拖住手拍拖


調較高度後再來


有車来做麻豆



失敗的 LOVE


轉位成功!


好彩看了這個沈下橋


因為我們接下来都錯過了路口位,
又要趕天黒前到酒店
不回頭了。





掛住望左邊景色


差点錯過了右邊的鳗魚屋


二樓餐厅十分美






跟住草舍點菜


套餐已包括魚骨和鰻魚內臟
從没想過鰻魚有魚骨和內臟 !
鰻魚會有天然和養殖2種,
較多人會選天然的.
相信味道沒有分別掛~


鰻魚內臟




終於係鰻魚屋第一次見香港人
大家接下來都係住同一間酒店 !




4pm 落樓賣單先知餐廳已夠鐘關門,
好彩無去宇和島, 否则趕唔上 @@


又換我開車,
快到酒店看見日落,




趕呀趕呀,
未返到酒店,
日落己落在雲後 :(



改行程後已 book 唔返 
既然我地改完後的費用都平了,
就豪一次住 Trip Advisor 係足摺岬 No. 1 的足摺花椿酒店
service 非常之好,
印象中好似第一次係日本有人幫我令行李!
日本酒店亦唔會要 tips.





 







所有門都好靚







美中不足沒有花灑,
不出去浸浴的話有難度!


不用爬入浴缸沖涼都幾方便


門匙都有特色,
會跌破嗎 ?





今日入住的人不多.
酒店話旺季是7-9月
2/F 真的看到鯨魚嗎 !?


要去浸浴要先走一段路,
著人字拖又受罪 :(



酒店的裝飾



旅行就是為了吃 :))









好美的包裝


菠蘿包 :)







令電筒去邊???


酒店8:30pm 會帶住客睇星星.
改行程後好好彩,
估計琴晚和明晚都不適合看星星
G7X 既星星 mode 可以用啦 !


團友的手信好可愛


最終沒喝成柚子sake,
試下柚子無酒精啤酒,
還是啤酒的味道~



Blog to read:

Restaurant to go:
宇和島 ほづみ亭



行程: 
1. Day 1 順利到步! (更新)
2. Day 2 我也来楓一楓 + 高松烏冬 (更新)
3. Day 2 今日天氣 + 鳴門 (更新)
4. Day 3 德島拉面 + 倉敷
5. Day 4 倉敷早市
6. Day 4 倉敷美觀
7. Day 4 宮島
8. Day 4 廣島蠔 / 聖誕燈飾
9. Day 5 廣島原爆館
10. Day 5 今治毛巾美術館
11. Day 5-6 道後溫泉
12. Day 6 四万十川 / 足摺岬酒店
13. Day 7 足摺岬
14. Day 7 高知
15. Day 8 小豆島 (上)
16. Day 8 小豆島 (中)
17. Day 9 小豆島 (下)
18. Day 9 Dolphin centre
19. Day 9 高松
20. Day 10 栗林公園


6 comments:

  1. 假日既四國好熱鬧喎~
    你地就好啦, 咁好天色, 沉下桥都去埋, 讚呀~
    間酒店好得喎, 對住海景又可以睇星, 羨慕呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呢度多人,好多地方好少人,差唔多可以包場。
      下次再去 lol :)

      Delete
  2. 哈, 終於去左四萬十川, 我下次都要去!!!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 我見最近好多人search 四國, 相信越來越多人去.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"