Sunday, December 9, 2018

坪州 Ping Chau and Wax Museum 集郵


先入愉景灣接朋友放工
再坐10分鐘街渡坪州
今次無咁好天
我又連續二日都唔記得帶外套
坪州之前起緊既別墅都入伙中
又encore 金源冰室
忘記叫上次好食既魚多士








Simon Wong 介紹另一間快車茶餐廳, 下次試

 

朋友話想去wax museum
反正要坐船出中環
擇日不如撞日
即刻出發
持香港身份證到 2018 年底
可以優惠價HK$180 (原價$280) 入場
好彩山頂無坪州凍👻


雖然我去過好幾次蠟像館
今次有一部份 backdrop 換咗
我都玩得好開心



大部分明星都好高







服飾會定期更換






  借來的風褸
拍照可搶眼🤣🤣




好靚女!




最欣賞明星的服飾


黃子韜 - 我也不認識🤣🤣
很逼真所以拍下來










玩 cat walk




 










 


 
 


竟然有煙花睇





人滿為患
好彩蠟像館唔多人
可以慢慢影


回程時大陸遊客企在巴士上層
司機大叫d 人落來無人理佢
司機停車開廣播都無用
一外國人行上樓上叫D人落返來
一個接一個下層似變得超載
司機開始落山又開得急
乘客都驚叫司機開慢D
好彩司機合作

去到金鐘pacific place 落車
可以玩Facebook 3D 照
X'mas tree 好有自然草香.


廚窗設計好靚~


係時候周圍去影 X'mas Decoration




2 comments:

  1. 蠟像館啲布景都幾靚,有心思
    幾驚喎,巴士超載很危險呢

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"