Thursday, December 13, 2018

1. 南美雙天夢前奏 Peru + Bolivia


T-mobile 140國 30日
Help 

T-Mobile覆蓋範圍最廣  現在覆蓋國家達140個以上,他們租用其他歐洲電訊商,基本可涵蓋全歐洲。但E這卡的強項是覆蓋國家多,若去巴爾幹半島就只有這款,加上無限量。但若去德國、法國等西歐國家則不建議用,因為較慢。  卡入面有好多唔同國家package.    140 package, 開通錯, 好彩可以即刻wechat 去改正.

秘魯用claro電話和 Bolivia用Tigo卡



Peru


秘魯平打黃熱病疫苗全攻略

Peru Tour

car booking

Day 1: LIMA
Day 2: Drive LIMA to Paracas
            Paracas Reserve

go2peru


Day 3: Huacachina / Nazca Lines


Day 4: 14:33 / 15:42PISCO to Cusco

Dau 5  聖谷遊

早上由庫斯科出發,先作一天聖谷遊,途經Pisao, Urubumba, Allantaytambo,這些都是古印加城市。在Allantaytambo要轉乘火車到Aguas Caliente(熱水鎮),車程約一個半小時。

Cusco 的士司機包車推介
剛從秘魯回來, 住宿那推薦了司機, GEOGE +51 973515082, 他人很好, 大巴到逹後他還主動幫忙搬行李到四樓的住宿. 他載我從CUSCO 到Ollantaytambo 收140S., 我們是11 點出發, 3 點到逹 Ollantaytambo.

Cusco景點整理(含價格)

Day 6   Machu Pichu@ 艾爾頓遊記

Trip advisor

Adventure Cuzco Tours

Day 7 Cusco to Puno (6 hours drive)

Day 8
Lake Titicaca/ Puno / Uros
Day 9 Puno to Copacabana, , Isle of
Day 10 Copacabana to La Paz (cable car)
 【2017秘魯】的的喀喀湖—心中最完美難忘的經歷 (精華版)

【2017秘魯】的的喀喀湖—喜歡到落淚的浮島體驗

【2017秘魯】的的喀喀湖—再訪浮島住宿Uros Titicaca Lodge 

Travel with Winny 

Inka Express 



Day 11 La Paz to Uyuni 日落團, (Brisa Tour)
Day 12 Uyuni 日出團, 找水團
Day 13 Uyuni (3日2晚團)
Day 14 Uyuni

非雨季的天空之鏡 請小心H家找水團
Uyuni tour
Feel like the Wind
Travel with Winny


Day 15 Lake Verde / San Pedro de Atacama

Tour chile to uyuni
Bolivia Tour

Day 16 San Pedro de Atacama
            Calama fly to Santiago

Atacama tour

Huaraz




  [智利]到復活島自助一點也不難,4天3夜半自助全攻略(機票.住宿.景點)

Day#2: 10:30~18:30, 自駕
GH- Puna Pau- Ahu Akivi- Anakena Beach- Ovache- Ahu Te Pito Kura- Papa Vaka- Ahu Tongariki- Rano Raraku- Orongo- GH

Day#3: 07:00~10:30, 自駕
GH- Ahu One Makiki- Te Ara O Te Moai- Akahanga- Vaihu- Hanga Pokura- Ahu Hanga Hahave- Vinapu- 還車
15:00~17:41, 步行
GH- Ana Kai Tangata- Plaza Hotumatua- Hitu Merahi- Tahai

Day#4:
09:35~10:10, GH- Anakena Beach, taxi, CLP25,000
10:20~13:00, 西北徒步
Anakena Beach- Hanga Oteo- Ahu Atanga- Ahu Akivi
Easter Island car rental

我心目中的拉丁美洲Top 100

Laguna 69,  Peru

Kuoni
Rome2rio 

Chile 

南美五國 巴西 阿根廷 祕魯 玻利維亞 智利復活節島 31日_經典推薦_秘魯 • 巴西 • 玻利維亞 • 智利 • 阿根廷 • 厄瓜多_南美洲_美洲 | 大地假期旅遊網

南美夢想之旅-準備篇

十大推薦南美景點(大自然篇)

Car rental2

【探云】玻利维亚&秘鲁•云山彼端看云山(19天南美高原游记+实用攻略+精品摄影)  探云  VIP2  9篇游记

【祕魯】走入登山健行天堂──秘魯。瓦拉斯

passport 6 month validity

【中美.南美】超強攻略│到中南美洲旅行前,你應該知道的幾件事!

秘魯 Perú 經驗分享 ♣︎ 關於4G網路的兩三事 

秘魯15天行程推薦:從低海拔玩到高海拔

「南美」妳說去天空之鏡拍婚紗好不好?南美38天蜜月行程花費心得分享
一個人背包旅行201天,我心中的南美之最(上) 

我心目中的拉丁美洲Top 100 




9 comments:

  1. 天空之城加天空之鏡, 好期待睇呢個天空之旅?
    有機會的話, 會唔會寫下航交通安排及價錢, 等我可以參考下?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好期待. 早訂的話經日本+美國round trip 可以平到HK$7k (未計local flights). 9年前去argentina 飛3個city 大約HK$3萬 (book last minute). 今次仲等團友確認,唔去Easter Island 大約HK$2萬, 加埋Easter Island 大約HK$2.7萬. 到時再更新行程.

      Delete
    2. 宜家經歐州round trip (未計local flights) 大約$1.5萬

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. 這個trip我都好有興趣啊~
    出發咗未呀?一
    我以前去非洲都打過一次黃熱針,記憶中都算幾痛。去那裡要不要吃埋瘧疾丸呢?

    ReplyDelete
  4. 比我就一定去埋復活節島,這些trip很難有機會去第二次的。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 第4日啦。出發前见日日cloudy, 心都灰了。 來到竞然日日出太陽,風景比想像更靚!係呢度搵到位Tour agent, 原來驚被賣豬仔,佢幫我地排好行程,連諗住唔夠時間去既行程都去埋,呢幾曰都超額完成所有景點,后面行程順利接下去。

      我来到Lima 先打針,針好幼,一D都唔痛,沒有打瘧疾丸,Peru 天氣乾,都幾䢀淨
      南美會上癮架,我10年前去咗3星期argentime. 去太多地方行程好趕。 后來見旅遊書話復活節島石像會消失,係值得去。只係要日日搬酒店🤣🤣

      Delete
    2. 最緊要行程順利,日日搬酒店只是小問題。
      點解石像會消失呢?風化?我都要快些去了~

      Delete
    3. 書係話石像N年前曾受過海嘯破壞,和風化等,有機會消失

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"