Sunday, December 1, 2019

sky100

未去過Sky100
係電話公司得到 Sky100 以$55入場的coupon
又送一杯飲品
原價$188, 自己比真係唔捨得

未到朋友已話肚餓
先去 Elements 平台食野.
原來屬 cafe deco,
應該有品質的保証

朋友叫了杯 Berries Cocktail,
賣相好吸引


Sea Urchin Spaghetti 好味



Pivo Nori Taco 
 choose Smoked Salmon +Avocado, Mango.....
下次可以再來 encore.


100 樓的 sky100


可惜今日景色無早前好.












4點幾都開始睇到日落






souvenir shop 仲有好多懷舊郵票







Coupon 送一杯飲品
味道就......





朋友通知尖沙咀又放TG 
叫我地快d返屋企


4 comments:

  1. 都幾多遊人專程來看日落喎
    如果睇埋夜景也不錯
    cafe美食打卡影相不錯呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔算好多人。我都想睇埋夜景,但朋友想早D走。
      我覺得太高,又隔住玻璃,尖咀海濱咪仲好,又近景又有気氛
      呢日無咁清,之前见其他人影篮天又清又靓

      Delete
  2. 我未去過呀!原來原價咁貴,咁你今次好抵了~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我見到半島個優惠了,最大難題要搵伴先😅

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"