Sunday, October 4, 2020

BANDAI SPIRITS HOBBY EXHIBITION @ Cityplaza

 見到太古城有高達展
早上來到人少D





1999年和2000年版有什麼分別?









 模型做得很仔細
可惜展品罩住玻璃影到一片倒影







最近看見朋友Facebook 的照片,才想起景深功能
難怪自己一直影不好




加透明外殼增加美觀感





黃金戰士look 


粉紅變得不倫不類
左右現代 cute 版公仔更吸引吧











試食新開的新加玻菜 Chatterbox Express
雞肉 Laksa 味道一般


+ $28 有椰子雪糕咖央三文治


Chatterbox經典特飲美祿恐龍進化版
美祿哥斯拉 + 椰子雪糕
餐牌賣相好靚, 可惜走樣

12 comments:

  1. Hello SiuYu:) Good Evening from me and Good Morning for you :)
    Thank you for sharing those nice pictures!
    If you are interested, you can watch this youtube video for the coverage of the exhibition :
    https://youtu.be/9jrKnno1znM

    ReplyDelete
  2. 美綠飲品另我又想起多年前的星加坡之旅^_^

    ReplyDelete
  3. 小月都鍾意高達?
    景深功能已經是影靚相的一大步了

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我只係鍾意影相,又剛好要去太古城。 我無鍾意高達,係D模型真係整得好靚
      手機太多功能了,各項影相app 好多野玩

      Delete
  4. 聽講日本1:1關節郁得嘅高逹測試緊,好想快啲去到。

    Chatterbox上次去咗,嘢食都麻麻。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我較少去日本,只係睇到高達相,機械人既發展比我想像慢,可能都要等大企業有資金投資
      我對Chatterbox 無期望,無我朋友咁失望🤣

      Delete
    2. 當年去星加坡,係好似朝聖咁去食佢碟雞飯㗎。

      Delete
    3. 星加坡太多選擇,無谂過食雞飯,唔係香港雞飯好食過星加玻

      Delete
  5. 高達用玻璃罩住可能係怕感染新觀肺炎.... :p

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"