Monday, October 26, 2020

千島湖


去過一次千島湖, 今次我帶人去 
坐返 K66 巴士
好耐無見紅隧塞車, 元朗仲塞

見巴士上全部人早一個站落車跟住落
原來係另一條路上大棠燒烤場同紅葉林
琴日台風好大風
今日竟然風和日麗





朋友話第一次見行山有士多賣雪條🤣🤣


好靚既大樹









燒烤場圍了封帶不准用


做乜生意失敗look :)



见有人將煙頭拋下山坡,真可惡!!!








大棠紅葉行去千島湖中間一段上落樓梯間有廟和馬
今次輪到我膝頭痛,簡單既路變得辛苦
點樣搬隻馬過來 ???






星期六無話比之前平日來既人多
唔知係千島湖過咗氣定係星期日先人多.







2架直升機來回水塘取水
我仲以為水係海上取的





大石再睇一次都好震撼



之前掛住影相
落到山腳天差唔多黑齊
外藉家長無中國人咁緊張


走不動了, 一落巴士即入 Chef's Stage
以前有排等位, 宜家唔駛


Halloween is coming! 


Elderflower rose iced tea 
為了紫薯忌廉湯放棄蘑菇湯, 但味道較淡

 
New Zealand Lamb Patty Cheddar Cheese wtih Pickles and onion ring
好大條 pickle!!! 


menu 上好多野都想食
但我地得2條友
見隔離既蜆好大隻
就點 Linguine with vongole, 好好味 😍😍😍 



友人已吃不下甜品,我又想 encore Tirimisu
又想食 Belgium Chocolate brownie with ice cream 
自己一個一定食唔落 Brownie
選了自己食大半個 Tirimisu 
希望下次有機會來食 Tea 仲有 Brownie 食 


食完經過元朗大排檔
超多人打邊爐







4 comments:

  1. 呢個景點呢期好似好hit。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 係近年新開發, 以前要爬山入去

      Delete
  2. 我聽朋友啲相,weekend塞人!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去既星期六唔多人.星期日我怕人多唔敢去郊遊

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"