Tuesday, October 27, 2020

Chelsea Garden & Restaurant

某日在wechat 朋友圈见到N年無见的朋友出post 
隔了一段閉關的日子才約出來
大家各住天南地北
無意中尋到中間點 Chelsea Garden & Restaurant
附近有新裝潢
剛好5台人靜靜地,環境舒適可以慢慢傾計

送的starter

  

終於食到好鮮味的 oyster
2 位友人都怕肚痛,我只可以散叫


Baked Eggplant with Olives and Tomatoes


湯好大碗
牛尾湯唔夠味


蘑菇湯好好飲😍😍😍


Menu 同日前chef stage 好相似
乳豬好大份
橙好甜好好味😍😍😍


End up 只叫了一個main dish, 
加埋前菜份量剛剛好
slow cooked beef cheek served with homemade sauerkraut
好淋好好味, 酸菜清清地不太酸


再行下廟街
希望下次再见唔駛隔咁耐




11 comments:

  1. 好鮮味的 oyster?好似好正,而其他嘢食都唔錯,貴嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oyster 之前係香港食咗幾次都好難食, 無食好耐, 唔係好大隻, 但好味.
      其他野都好食又整得靚, 人唔算多, 可以去.
      個日比咗85折我地. 我地只叫了一個 main, 3人係加咗2碗湯, 各樣都比我想像大份, 唔算貴

      Delete
  2. 今年的生活比較沈悶,以前喜歡約同三五知己食餐飽、傾餐飽,現在飯聚人數雖然由2人放寬到4人再到六人,但彼此總有介心,大家都怕有隱形帶菌者,可免則免。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個禮拜約多咗😁 一般都係二人。
      來緊星期六約了4人,問了几間餐廳都fully booked 😅

      Delete
  3. 我都好鐘意食生蠔~~~~~~~~~
    呢餐西餐望落都唔錯~

    ReplyDelete
  4. 小月妳的腸胃真好 ! 生冷、肥膩一概不怕。吃得就是福了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知係好定唔好:) 不過我相信以毒攻毒, 比較容易練成百毒不侵 (講笑, 唔好亂學 ^^)

      Delete
    2. 我有朋友食完一堆後會去食牛黃解毒片, 唔知有無藥效:)

      Delete
  5. 生蠔我都好like😍,不過最近玻璃肚,唔敢大放肆。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 幾年前去完四國後我已經好少係香港食日本野. 無咁好食又唔抵. 好掛住日本既燒牛肉, 同廣島既生蠔

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"