Wednesday, October 21, 2020

飲食一周

朋友會所有二張免费飛
去唔成staycation, 放一日假去會所玩
早幾日打風,又話天氣會轉涼
諗住去唔到游水
點知台風走后,竟然風和日麗
即刻放棄原本book 咗既乒乓球
去返太陽底下暢泳

適逢友人生日快到
先去友人推介既流浮山歡樂海鮮酒家吃海鮮




平日客人多來食碟頭飯
我地既海鮮等咗好耐

班球二味



蜜汁串燒𧐢😍😍😍


豉椒聖子皇


瀨尿蝦 唔夠椒鹽唔夠味,
送既海鮮湯又唔好味, 好失望
可能平日大厨不在
下次都係唔好平日去


有一班大媽買海鮮, 比我想像多人


估唔到今時今日,我地會像前人一樣受困於一河之隔


好耐無游水
平日無乜人
水唔係太凍,但年紀越大,有上次海灘的經驗,
朝早即刻去買返件長袖泳衣保暖防曬
咁好既陽光竟然忘記影相,只好借相一用
星期五的晚上朋友仲以為唔驶订台
一早6pm 去到會所中菜廳已剩最后一台
限量既片皮鴨售完
呢度既美極蝦比中午既海鮮更好味


另一餐 @ Minh & Kok
椒鹽扒好食


可惜牛肉不夠淋
湯好好飲 😍


加$10 牛油雞翼
味道還可以,
但牛油雞翼唔係咁🤪


N 年前係意大利食過 Ravioli 后
一直搵唔到好食既
見朋友話 Louise 既 Ravioli 好食 
就去試下
Weekend 要早几星期book 台
餐廳前身我來過, 餐廳裝修依然好吸引

不過無brunch set 
逐樣計大大超出預算啊



Croissant 好好味😋😋😋
二人只能share 一個🤪


Homemade Louise Pâté en Croûte
係Salad 好新鮮好好味  😋😋😋


Ravioli with Langostine 😋😋😋
湯好好飲
只有三件ravioli, 又係大大超出预算

 
Add truffle French fries 
橙汁好好飲 😋😋😋
一分$$$ 一分貨


難得西餐好快上菜
只用半小時就食完 


大把時間又行 PDQ
場內有捐贈可以交換書籍既書櫃
跟住第一次去 % Arabica 坐下
路過中環新開既 Donki,
好似唔係好大間, 人龍唔長.
再去中環 Decathlon 行下再回家.
已找到下一個目標餐廳 Pici , 再約!


Wfh, melona coconut 好好味😋 😋😋

朱古力要買三 pack 
分了友人一個😋😋😛
友人係網上識既新朋友, 竟然識我
介紹舊同事來我公司做, IT set account 見到個名又發現係舊同事
世界真細小  小得真奇妙 



大快活煲仔飯既廣告好吸引





阿爸話平時都食到,有乜特別😂
係無飯焦




8 comments:

  1. 海鮮真係少得可憐,海鮮價真係海鮮價,唔識人真係俾人🗡

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地有话朋友介绍比咗95折,海鮮真係少得可憐😪

      Delete
  2. Replies
    1. 宜家少地方去,阿爸weekend 會自己去街市買海鮮返屋企整

      Delete
  3. 睇相片食物應該好食,但大廚不在,味道失真,有D可惜。

    ReplyDelete
  4. 最掛住歡樂嘅鹽焗奄仔蟹!

    嘩,煲仔飯連煲外賣!!咁重本!!

    ReplyDelete
  5. 我都有谂過食蟹好過食濑尿虾,但我懒食蟹
    退返個煲有$6 coupon

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"