Sunday, January 2, 2022

Happy 2022!

 

终于等到好天
年尾元旦先出來影相 





元旦日帶媽咪去 High T @ 夜上海
估唔到地鐵同餐廳都少人
之前見 Blog 友個 set 好吸引
味道 ok, 可惜點心唔夠熱


食緊先發現個 High T set 後係地盤
浪費了打卡位




元旦日早段時間陰天,
High T 后開始影相
光缐越來越靚。  



餐廳隔離就係空中花園
今次第一次上來
上年因大雨封咗個空中花園




我都好想玩 ^^


好得意!




仲未睇 K11 Musea 支玫瑰,
1支全亞洲最高達8.5米的玫瑰花藝術品《Rose II》
話宜家收係聖誕樹入面


室外既人多過地鐵和餐廳


鐘樓100周年
影返張相紀念
(待續......)





9 comments:

  1. 晴天影相,顏色都靚啲!

    ReplyDelete
  2. 新年快樂🎉🎊🎁🎈🧧🎏大家都要身體健康,開開心心每一天😊

    至怕D野食唔夠熱。

    ReplyDelete
  3. Replies

    1. 係呀, 第一次係呢邊望過去都幾靚. 上次入去入面望出來無敵海景都好正

      Delete
  4. 1881個聖誕裝飾好靚,晴天影相特別靚,新年快樂﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我見人地D相日頭靚D,等晴天去影。 人地既相滿天白雲都好靚

      Delete
  5. 新年快樂!啲相影得好靚呀,雖然我度係長週末,但呢兩日我都唔願郁,無出街。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 聖誕節個几日香港唔好天,係呢幾日先出動。
      我仲諗緊幾時打第3針,休息一日

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"