Sunday, January 16, 2022

12月的點滴

 

本來1月約了的節目
因疫情取消了
睇返轉頭就記下12月既節目

老闆生日, 大家商量買花送比老闆
呢個任務落在從來未送過花既我身上
花墟去過几次
Google 搵花店都好難下
(實則又係遠在天邊,近在咫尺😅)
同巡網上既價錢,真係好貴
最後我都係忍住腳痛走去花墟買….
忘記誰喜歡紫色系
第二檔見啱就訂, 比我想像靚



Dec 17
今年公司 Annual Dinner (變了 lunch) 在Marco Polo Cucina
有得食, 有海景, 真好!



飯後大合照有人認為要除口罩
最后當然係按規矩帶返口罩
冇事就好彩,有事真係好影響公司和同事


Set Lunch








每人一盒朱古力


Annual lunch 后提早收工
友人話 Taobao 唔比寄電筒
搭人要了一個好野
原來宜家電筒已進化成帶有 power bank 功能👍👍👍



晚餐約了人去打邊爐
星期五好多地方都 fully booked 
終於搵到旺角既吞POT 雞煲火鍋
好耐冇去旺角
成幢都係餐廳
仲有窗口位添


花膠雞煲
點諗到呢餐之後冇得再出街打邊爐


老闆請食飯
同事推介塚田農場
入面都好大間


Tempura 好味


老闆個 set 我有考慮過
好似好好味
又係隔離飯香 😋😋😋
有機會再來食.








7 comments:

  1. 唔止影響公司和同事,張相傳咗出去仲會比人聲討添!
    上年過年郊外團拜,有朋友將我地大合照仲Po埋上面書,經我提醒即刻Delete

    ReplyDelete
  2. 小月冇送花經驗,相信一定有好多收花經驗嘅。

    ReplyDelete
  3. 老闆係女士?咁多年第一次送花俾佢?

    沙田間塚田好似無見過你老闆個set。轉咗menu?揾日去試下先。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我呢份工三年都未夠。 往年只係買蛋糕,今年加花
      塚田我第一次去,有机會想试火鍋

      Delete
  4. 我地春茗都停哂喇
    祝你新年快樂全家都身體健康~乜都好~
    香港加油!希望快d無事!!!!大家都要努力~

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"