Saturday, January 29, 2022

第3針/ 美味西多士

 


近期疫情又多了
考慮了一段時間,
政府早前加多一星期疫苗予约位置
见有位,還是決定打第三針
前2針打科興, 
今次決定溝針, 希望溝針可以獲取2隻疫苗的保護
去到不用等已經可以直入打針
打完到晚飯時開始針位痛
第2日只有一小針位更痛
到傍晚好好多了

最近都唔敢出街食飯
出開来,趁機食下野
见一間新開的紅葉冰室試業中,
西多士同魚柳都好好味,
賣相又靚




8 comments:

  1. 一般反映都係復必泰痛啲,有啲更會發燒及週身骨痛,你的情況算是很好的了,打完針以美食獎勵,都幾好吖!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係復必泰痛D。 我打第二針科興應該個日唔多舒服攰D。 我細佬3針復必泰,佢都話難得我情況好

      Delete
  2. 賣相唔錯喎!
    小月,恭喜發財身體健康~~~

    ReplyDelete
  3. 小月, 大年初一, 向你拜年, 祝身體健康, 萬事如意!

    ReplyDelete
  4. 祝你身體健康!虎年快樂!

    ReplyDelete
  5. 你好 ❗️ 🧨大年初一來拜年🧧
    恭喜🐯年大吉 ❗️ 萬事勝意 ❗️ 身體健康 ❗️

    ReplyDelete
  6. 新年大吉,健康平安!

    唔駛等好好呀,我地預約咗都要等一個鐘以上呢!又,西多好正呀!

    ReplyDelete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"