Thursday, January 6, 2022

2021 聖誕小鎮@西九文化區


High T 后趕去西九聖誕樹影相
年尾好天去到剛好可以睇埋黃昏
越夜越美麗,聖誕樹真係好靚
最後仲有時間, 上埋 Sky100 影到唔捨得走



沒了從前人多的擠擁
但多了好多人帶帳篷去野餐












七彩聖誕樹高 20 米,逾 6 層樓高


影一陣,坐一陣等天黑















圍住聖誕樹底走一圈仲靚過上層😍😍😍


日頭影都可以好靚
可惜今年無機會了


係樹底影咗一陣,近頂既一排燈提早罷工….. 


我無排隊入聖誕小鎮, 留下一點遺憾....







































撞到舊同事, 原來我地已逗留了2小時





經過 M+ , 上次無見到另一邊有招牌展
好巧合當日M+ 有確診者去過.......
希望第五波唔好再擴散


唔知幾時 ICC 多咗條天橋過去M+


仲有一粒鐘可以上 Sky100


之前多人行影唔到



冇人同我爭啦


VR 影像係現場唔識用, 打唔到卡.....


唔駛無人飛機都影到 ^^








原來有導具借





睇埋維港詠香江



走既時候我地想包起電梯
但每部電梯都有人
負責電梯既工作人員知道後,
話我地出聲嘛, 幫我地截住後面既客人
就咁我地上落都包 lift!


玩到9點先返屋企食飯





第2日聖誕樹最後一日, 帶2老去多一次
燈修好了,十全十美 😍😍😍




雖然2021年錯過了好多聖誕燈飾
在疫情下, 西九聖誕樹留下了美好的回憶




#Christmas tree

11 comments:

  1. 居然可以包lift,服務週到。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好 service. 我地已经行好遠,職員會叫我地問我地係咪答lift. 返埋去同佢解釋,竟然話我地 😆

      Delete
  2. 又轉咗主題相喎!
    香港剩係呢棵聖誕樹已羨慕死我呢度啲西人啦~ 之前報道話香港人嫌無聖誕氣氛,只不過係外國月亮特別圓嘅心態啫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 宜家有16:9 app, 好易影banner 相
      當年美国D同學好快都返晒来,香港機會多,亦有移居北京的。 但有D好恨去美國既朋友,佢地冇機會去,就好恨我地唔留美國。 都是際遇,去好唔去好, FB 相只見到片面,大家心知肚明。 過去都好,領略過會多了解才珍惜失去的。 外國的月亮是真的特別圓和大😄 我就好想睇紅楓🍁。 外國仲有真聖誕樹嘛

      Delete
    2. 以我過往嘅遊歷同而家外國生活經驗所得,覺得想搵錢嘅,當然係香港;想有舒適的生活空間,就是外國了。其實一切一切,都係自己需要乜架啫,這世界沒有地方係十全十美。你講得啱,網上嘅嘢好片面,尤其對於部份人覺得外國月光特別圓嘅人,要真正享受外國生活唔係人人做到。有很朋友覺得我非常適應外國生活,因為我一直熱愛外旅行同樂於融入當地文化;反之,那些因一時衝動就去外國生活的人,會覺得很難適應。
      紅葉同真・聖誕樹,呢樣嘢又真😆
      咦!係喎,你當年係美國邊處呀?

      Delete
    3. 同埋你都提醒咗我,遲啲紀錄一下我這個城市啲差嘅嘢先~

      Delete
    4. 我近底特律。 當年我地经常为了食中餐開车去加拿大。 最后一次去係911 個年, 個次有效10年既visa 结果只用了1次。 我仲好想去 Rockies 同 Montreal, 希望唔駛等好耐.

      Delete
    5. 去得Montreal,唔差在去埋Nova Scotia啦😆

      Delete
    6. 如果有機會的話,想去 Montreal 都係因為鬼怪套劇😆

      Delete
  3. 我自己從前無咁神心,會專登去影聖誕樹同燈飾佈置,但呢兩年疫情下,反而會想影低各種佈置,幫自己對日子加深記憶。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇返當年今日, 有一部份都未必有印象, 睇返d 舊相又好好笑. 時間不經不覺就過了好多年. 要留住這回憶.

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"