Thursday, September 29, 2022

Pancake 班戟

 

Aug 3

Pancake 雖然想食,
排隊的話我就寧願唔食
早排见人 post Pantry 好吸引
想約人又約唔成
兜兜轉轉大家都有假期
放個半日去食 pancake 
旺角新世紀廣場真係好耐冇去
商場靚咗好多

Menu 好吸引



推介既 mint chocolate smoothies 😘


Tirimisu pancake 😘


Banoffee crème brûlée pancake 😘



望住好靓既公園,我都好想玩


好 colourful, 想影多D打卡,
但好多都有人坐




Aug 6

友人见我 post 相话想食 pancake 
去了几年冇去既 Flipper's
Lunch 前先去行街,約10 am 出發
好耐冇行街
原來店舖最早要11am 先開


空气 pancake 依然保持水準


打波后獨自一人 dinner @廿一堂
第二朝收到波友通知中招
好彩我地多企得好開下
其他人包括波友老公都冇事


派消費卷
第一次買 Godiva 杯裝雪糕,好好味


同友人再 encore The Pantry 
今次11am 先出發
叫多一位三人行,可以多D人 share 
Mussels 好細碟,味道一般般


友人都睇中我上次冇食既 matcha pancake
個綠茶糕好好味


薯條較失望


Burger 一般般
遠不及 manual 吸引


星期六好多人啦


好想玩






Sep 5

沙田又開了間 Pantry 既姐妹店 - Butlery 
今次叫了 Earl Grey Pancake
配上無花果
食咗幾次 Pancake 沒癮了


Jun 23
補返張一直想食既幸福 Pancake
宜家唔洗排隊
唔知係咪放係個紙盒度
味道麻麻地
原來已結業了




4 comments:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"