Saturday, December 31, 2022

2022 X'mas @Landmark

 

屋企d藥差唔多食晒
忽然諗起可以叫3叔公係日本買藥
剛好3叔公明早返香港


同3叔公交收
順便帶佢行下油街
好多友人來過, 我住得近都係宜家先行.
有立體影像, 下次再來坐定定睇


聖𧩙前夕先來中招,
好彩仲趕上年尾假期。 
今年錯過了整薑餅屋,
只好來睇薑餅屋。




都係企鵝可愛😍









可以捐$ 入內做 charity 













小妹妹好可愛😘









忘了放工時間先去, 好多人































仲有個 Hello Kitty Show









友人叫我去埋大館




同埋 IFC, 
咁就影埋中環街市




IFC 有個好大既聖誕郵局
人多, 影幾張走人




4 comments:

  1. 疫情蹂躪近三年,封控隔離,經濟凋敝。難得近兩個月,內地和香港都意識到不能長此下去,於是決心調整策略、努力復常,於是這個聖誕節多了一點節日氣氛。置地的裝飾比太古廣場的靚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 始終好擔心呢個時候開關,我認識既國內朋友,分佈於不同省市,差不多100%中了,大部分都有發燒,希望今次疫情快落。 難得置地在艱難時期仍落重本,要趕返屋企食飯,太古廣場沒去看了

      Delete
  2. 新年快樂﹗日本有些中藥沖濟好掂,我有幾次去日本旅行咳到不停,好彩飲左無咳,之後去旅行都有買些回家看門口,但感冒及止痛藥就未試過,你中了?現在好番未呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 還是避不了第一次中,相信是我惹上了全家(除了中過2次的工人)。 好彩都係輕症。 但就唔知自己点中,接觸過的朋友和同事都冇事。已經好了,8天才好,比我想像長。 我宜家都係飲维多C同感冒冲剂,可以介绍邊隻日本冲濟嗎?

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"