Friday, December 2, 2022

大嶼山禁區自駕遊 (上)


私家車可進入大嶼山封閉道路
只限星期一至五(公眾假期除外), 上午8時至下午7時,
必須在晚上7時前離開封閉道路範圍。
許可證費用港幣75元

今天的行程規劃



天氣麻麻,本來唔想去
個幾日公司冇咁忙
早一日仲好好太陽熱成29度, 還是跟埋去


第一站: 石壁水塘
每次只係坐巴士經過


大佛在對面山頭


第2站: 深屈村歎蠔餅  
位於沙螺灣同大澳之間
行東澳古道會經過深屈村補給站,可稍作休息。 


好大既泥灘





𥖁頭壓住,避免大風吹走


友人想去食既海角7號冇開


今早公司仲有2個call 
第一個在車路上,几乎收唔到信號
第二個call 好彩來到村
我講咗好耐下, 
友人食完山水豆腐花, 篤了一粒魚蛋俾我
講完蠔餅都未到
友人話山水豆腐花唔ok, 我唔駛考慮
蠔餅味道還可以
吹住風坐咗好耐, 叫杯熱檸蜜




觀音寺初建於1910年,至今112年。
當年上觀音寺,交通絕不簡單,
須要乘坐舢舨由青山到大嶼山東涌,
在地塘仔歇宿一晚,
大嶼山是荒山野嶺,
他們走的是羊腸小徑,或沿水渠邊前行,
徒步攀越坪山,
第二天才抵達羌山觀音寺。

大嶼山景点入口多隱蔽
又多單程路,好彩無對頭車


真係唔知大嶼山有咁多寺




好新下


1990年觀音寺經歷一次重建,
在各方捐助下,
一座24米高的三寶殿在舊殿後面落成。



據1992年重建大嶼山薑山觀音寺功德芳名碑上載
「見薑山鹿湖,彷彿京城萬壽山昆明湖之勝景



以頤和園佛香閣為藍本,營構寶閣一座。⋯⋯閣內首層為觀音殿,供奉原有之千手千眼觀世音菩薩聖像及十六像大阿羅,四周雕鑄法華門三十二經變。⋯⋯二層為藏經樓,收錄三藏十二部諸法寶。頂層為萬佛閣,內奉五智如來,成就大曼荼羅壇場。」






有齋堂
當日無人,冇行入去,唔知有冇齋食





似外景場地



側邊仲有個花園仔







對面山仲有其他寺


冇發現某人失蹤
原來寺院職員求助搬雪櫃😂
搬落樓梯
本來職員想我地幫手搬埋上2樓
嚇到D男仕即刻走🤪


6 comments:

  1. 大嶼山宗教勝地多不勝數。

    ReplyDelete
  2. 本來搬搬抬抬之類,應該請搬運工人做,不能請遊客「幫手」。萬一出事,很難說得清楚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同意,呢位搬運工好斯文,係佢同事幫佢揾幫手。 亦冇勉强我地继续帮佢,后面仲跑出來比我地每人一支水

      Delete
  3. 基本個張禁區紙係搶唔到,除非比錢人攪

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我朋友都抽了3次平日先抽到。當日天氣麻麻,我本來都唔想去,朋友好難抽到,佢地keep 住去。 係冇咁曬lol

      Delete

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"